فیلم / این مدل پیاده روی برای کاهش وزن و چربی شکم شما معجزه می کند!

خط سلامت : اگر می خواهید تناسب اندام داشته و سالم بمانید، مهم است که به طور منظم ورزش کنید.سنگین ورزش کردن به معنای سوختن بیشتر چربی نیست،یک پیاده روی هم به سوزاندن کالری شما کمک می کند.

فیلم / این مدل پیاده روی برای کاهش وزن و چربی شکم شما معجزه می کند!

پیاده روی نوعی فعالیت بدنی رایگان است، کم خطر و برای اکثر مردم قابل دسترسی است.

به گزارش خط سلامت در این ویدیو، به دنبال این هستیم که چگونه پیاده روی بیشتر به کاهش وزن و چربی شکم کمک می کند؟

محیط های زندگی و کار مدرن به این معنی است که اکثر ما بسیاری از ساعات روزهای خود را نشسته می گذرانیم، به خصوص اگر شغل اداری دارید. متأسفانه، سبک زندگی بی تحرک نه تنها می تواند به افزایش وزن کمک کند، بلکه می تواند خطر ابتلا به مشکلات سلامتی را نیز افزایش دهد.

تلاش برای ورزش بیشتر با پیاده روی بیشتر می تواند به شما کمک کند کالری بیشتری بسوزانید و این خطرات را کاهش دهید. در واقع، پیاده روی یک مایل یا 1.6 کیلومتر، بسته به جنسیت و وزن شما، تقریباً 100 کالری می سوزاند. اما این هنوز مقدار قابل توجهی نیست.

اکنون برای افزایش شدت پیاده روی و سوزاندن کالری بیشتر، سعی کنید در مسیرهایی با تپه یا شیب کم قدم بزنید  پیاده روی چربی های شکم را می سوزاند. ذخیره مقدار زیادی چربی در ناحیه میانی بدن یک عامل خطر برای بیماری هایی مانند دیابت نوع دو و بیماری قلبی است.

یکی از موثرترین راه‌ها برای کاهش چربی شکم، شرکت منظم در ورزش‌های هوازی مانند پیاده‌روی است.برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

 

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان