4 حرکت ساده عاشقانه که مردان را دیوانه می کند

خط سلامت: نظریه های مختلفی در مورد چگونگی ابراز عشق وجود دارد و تا حدی بسیاری از این نظریه ها معتبر هستند.

4 حرکت ساده عاشقانه که مردان را دیوانه می کند

به گزارش خط سلامت اگرچه یک باور رایج وجود دارد که زنان به عشق و مراقبت در یک رابطه نیاز دارند، اما مردان نیز به همین عشق و مراقبت نیاز دارند. بسیاری از مردان به اندازه زنان احساساتی هستند، حتی اگر همه آن را زیر چارچوب مردانگی پنهان کنند.

مردان نیز تحت تأثیر حرکات عاشقانه قرار می گیرند، زیرا آنها انسانی هستند با قلب های تپنده قادر به عشق ورزیدن. در اینجا 4 ژست عاشقانه ساده که می تواند قلب او را به لرزه درآورد آورده شده است.

بوسه روی پیشانی

بوسیدن یکی از مهمترین حرکات صمیمی است که وقتی بین دو شریک عشقی اتفاق می افتد تأثیر زیادی دارد. لمس پوست به پوست می تواند برای بسیاری بسیار لذت بخش باشد.اگر چه بوسیدن لب تأثیرات جنسی و صمیمی قوی دارد، بوسه بر پیشانی نیز این تأثیر را دارد.

با این حال، بوسه های پیشانی صمیمی تر هستند. این ذهنیت را که "من به تو اهمیت می دهم، اینجا بخاطر تو هستم و تو را فراتر از لب و بدنت می بینم" ایجاد می کند.

زبان های عشق

بر اساس مطالعه زبان های عشق، بوسه پیشانی نمایشی از محبت و ستایش است و قدمت آن به فرهنگ عربی باز می گردد. در فرهنگ عربی، بوسیدن پیشانی نشانه عذرخواهی است. این یک راه رسمی برای ابراز محبت است و در محبت، گرمی است.

یک بوسه بر پیشانی همسرتان می تواند این گرمای محبت را القا کند و این می تواند تجربه ای تکان دهنده و شیرین برای او باشد. مردان معمولاً منتظر چنین ژست های عشقی نیستند، بنابراین این می تواند یک حرکت کوچک عالی باشد تا او را وادار به احساس دوست داشتن کامل کند.

یادداشت های عاشقانه تصادفی

نوشتن احساس شما نسبت به یک عزیز و نشان دادن آن به آن شخص خاص، یکی دیگر از راه های صمیمی برای ابراز عشق است. وقتی چیزی که احساس می کنیم نمی تواند به صورت شفاهی بیان شود، نوشتن آنها می تواند ابراز عشق را آسان تر کند.

هدیه دادن یادداشت های عاشقانه به همسرتان که بیانگر احساس شما نسبت به او باشد، باعث می شود تأثیر فوق‌العاده‌ای بر او داشته باشد.

گفتن کلماتی مانند «دوستت دارم» به عزیزانتان گاه ممکن نیست، بنابراین وقتی می‌توانید آن را بنویسید، احساس فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند و مردان نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

برقراری تماس چشمی

چشم ها ممکن است بی اهمیت به نظر برسند، اما وقتی توانایی آنها را باز کنید، هیچ مانعی برای تأثیر آن بر شریک زندگی شما وجود ندارد. بسیاری از زنان در رابطه با صمیمیت خجالتی هستند، اما هنگامی که تماس چشمی وجود دارد، می تواند احساس قدرتمندی ایجاد کند. این برای مردان جسورانه و وحشیانه است، چیزی که آنها را به خواستن بیشتر سوق می دهد. به گفته محققان، تماس چشمی آنقدر شدید است که می تواند باعث ایجاد احساسات عشق و اشتیاق شود.

وقتی شخصی به راحتی به چشمان دیگری نگاه می کند، در مورد تمایل او بسیار صحبت می کند. چشم ها می توانند هزاران کلمه را بدون پلک زدن صحبت کنند، به همین دلیل است که بسیاری آن را جذاب می دانند، از جمله مردان.

هدایای تصادفی هدیه

هدیه دادن یکی از رایج ترین زبان های عشق است و تا حد زیادی از آن استفاده می شود. به طور کلی، زنان تمایل دارند در یک رابطه طرفدار دریافت کنند.از برنامه ریزی یک سفر عاشقانه گرفته تا پرداخت هزینه رزرو و همچنین پرداخت هزینه خرید، لباس، …

مردان نیز به اندازه زنان هدایا را دوست دارند. وقتی به طور تصادفی چیزهای کوچکی را به مرد خود می دهید که دوست دارد داشته باشد، دلگرم کننده است. باز هم، مردان منتظر ژست‌های عاشقانه مانند این نیستند، بنابراین وقتی از شریک زندگی خود هدایایی دریافت می‌کنند، آنها را شگفت‌زده می‌کند.

در اصل، تمام زبان های عشق و بیان آنها در مورد مردان نیز صدق می کند. هر مردی در درون خود پسری دارد که دوست دارد مدام او را دوست داشته باشند. آن مرد سخت‌گیر هنوز هم می‌خواهد نوازش شود. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان