تکنیک های آشتی کنان بعد از طلاق و جدایی

خط سلامت: طلاق و جدایی یک از دردناکترین اتفاقاتی است که افراد در رابطه تجربه می کنند. آیا امان آشتی و بازگشت به زندگی مشترک و رابطه پس از طلاق و جدایی وجود دارد/

تکنیک های آشتی کنان بعد از طلاق و جدایی

اولین قدم برای بازگشت به زندگی دوباره با هم پس از  طلاق و جدایی این است که هر دو طرف یک قدم به عقب بردارند و وضعیت را ارزیابی کنند.

به گزارش خط سلامت مهم است که در وهله اول به این موضوع توجه کنیم که چه چیزی منجر به طلاق شده است و اینکه آیا مسائلی که باعث طلاق شده است هنوز وجود دارد؟

اگر بتوان مسائل را حل کرد ، بتوان به جلو رفت و روی برقراری مجدد رابطه کار کرد. قدم بعدی این است که صریح و صادقانه با یکدیگر صحبت کنید . هر فردی باید بتواند احساسات خود را بیان کند و نگرانی های بدون قضاوت یا انتقاد داشته باشد.

طلاق و جدایی و تلاش دوتایی

اگر چه این کار یک روند دشوار است، اما برای پیشبرد آن ضروری است همچنین مهم است بر سر برنامه ای برای چگونگی پیشروی زن و شوهر با هم توافق کنید. دوستان همچنین باید این را درک کنند بازسازی یک رابطه به زمان و تلاش هر دو طرف نیاز دارد.

این بدان معنی است هر دو شریک باید به فرآیند بازگشت متعهد باشند و مایل به انجام کارهای لازم باشند. در برخی موارد ، زوجین ممکن است نیاز به کمک گرفتن از خارج داشته باشند تا در روند بازگشت با هم موفق شوند .

این می تواند به شکل مشاوره یا درمان باشد که می تواند به زوج ها کمک کند تا از طریق هر مشکلی که ممکن است باعث ایجاد مشکل در رابطه شود ، مقابله کنند .

در نهایت ، مهم است که به یاد داشته باشید که دوباره با هم بودن پس از طلاق یک موفقیت تضمین شده نیست این امکان برای زوجین وجود دارد که با هم آشتی کنند ، اما این کار سخت به تعهد هر دو طرف نیاز دارد . در صورت تمایل زوجین به تلاش،امکان بازسازی یک رابطه موفق وجود دارد.برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان