میل جنسی باچه میزان استرس رابطه معکوس دارد ؟

خط سلامت: افسردگی یا اضطراب می تواند باعث بروز آنهدونیا شود . مشکلات رابطه می تواند همه چیز را پیچیده کند. تروما از هر نوعی می تواند مقصر باشد. مانند بسیاری از چیزهای جنسی، هنگامی که مغز درگیر می شود، همه چیز به سرعت به سمت سراشیبی می رود.

 میل جنسی باچه میزان استرس رابطه معکوس دارد ؟

آیا اضطراب باعث برانگیختگی زیاد می شود؟

به گزارش خط سلامت سطوح پایین تا متوسط ​​اضطراب، در یک دوره زمانی کوتاه، برانگیختگی و میل جنسی ما را به روشی مفید افزایش می‌دهد .

 میل جنسی با استرس رابطه معکوس

این برانگیختگی ما را هوشیارتر و متمرکز بر وظیفه می کند. همچنین به ما انگیزه می دهد تا به چالشی که در دست داریم برسیم. میل جنسی با استرس رابطه معکوس دارد؛ به این صورت که با افزایش استرس، میل جنسی کاهش پیدا می کند.

 قرار گرفتن در معرض استرس منجر به کاهش میل جنسی می شود.

قاتل بزرگ میل جنسی

یک قاتل بزرگ میل جنسی استرس است. اگر سیستم فیزیولوژیک بدن انسان همواره در معرض استرس باشد، برقراری رابطه جنسی، آخرین فعالیتی است که او میل به انجام آن دارد.

چرا استرس میل جنسی را کاهش می دهد؟

کایل بوکانان، متخصص سلامت از تورنتو توضیح می دهد که استرس تولید هورمون کورتیزول را در بدن افزایش می دهد؛ کورتیزول نیز به نوبه خود، تولید و ترشح هورمون های جنسی را سرکوب و میل جنسی را کاهش می دهد.

اتاق خواب های مرده

در یک مطالعه 51 درصد از شرکت کنندگان، استرس ناشی از کار را علت اصلی کاهش میل جنسی خود گزارش دادند.  اصطلاح اتاق خواب های مرده، رابطه جنسی بی کیفیت یا فقدان کامل میل جنسی را در یک رابطه زوجی منعکس می کند.

این حالت می تواند به مدت چند ماه یا چند سال ادامه داشته باشد. تحقیقات نشان داده است عدم برقراری رابطه جنسی با شریک زندگی، افسردگی و اضطراب منجر به افزایش استرس در هریک از زوجین می شود. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان