فیلم / 7 نشانه برای این که بفهمید عشق شما سمی شده است!

خط سلامت:گاهی اوقات، چیزهای کوچکی مانند حسادت ممکن است به عنوان عشق اشتباه گرفته شود، اما در واقع نوعی کنترل سمی است. آیا نمی دانید که آیا شریک زندگی شما عاشق شماست؟ یا فقط حس مالکیت دارند؟این ویدیو را ببینید.

فیلم / 7 نشانه برای این که بفهمید عشق شما سمی شده است!

از آنجایی که قالب‌های گوناگونی برای محبت کردن و عشق ورزیدن وجود دارد؛ همچون عشق به افراد خانواده یا عشق به هم نوع و یا اشکال دیگری همچون عشق به مادیات و... نتیجتاً موانع مختلفی هم می‌تواند در مسیر ابراز محبت وجود داشته باشد.

به گزارش خط سلامت شاید پائولو کوئیلو، رمان‌نویس برزیلی، این را به بهترین نحو گفته است که می‌گوید: «گاهی اوقات قلب شما به زمان نیاز دارد تا آنچه را که سرتان از قبل می‌داند بپذیرد.» و اگرچه او به طور کلی در مورد دانستن زمان پایان دادن به یک رابطه و رها کردن یک نفر صحبت می کرد، اما نظر او همچنان پابرجاست: برای ما همیشه آسان نیست که ببینیم عشقی که زمانی برای ما خوب بود ؛ قبلاً سمی شده است. ممکن است گهگاه آن را احساس کنیم، زمانی که شروع به تعجب می کنیم که آیا شایسته بهتر از این هستیم. اما در پایان روز، رها کردن برای ما خیلی سخت است.

 بنابراین، ما چند رفتار بد را بهانه می‌کنیم و فقط به دلایلی مانند «اوه، او روز بدی را سپری می‌کردند» یا «شاید منظورشان این نبود» بیان می‌کنیم. به هر حال، همه ما عشق را به روش های مختلف دریافت و ابراز می کنیم، زیرا همه ما نیازها، ارزش ها و ایده آل های متفاوتی داریم. اما بین میزان سالم درگیری که همه زوج‌ها باید تجربه کنند و همه پرچم‌های قرمز بودن در یک رابطه سمی تفاوت وجود دارد.برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان