تست شخصیت شناسی/ ویژگی شخصیت تان را از مدل دست دادن تان بشناسید!

خط سلامت: این تست شخصیت فقط برای سرگرمی است. تعیین دقیق شخصیت 100 درصد دشوار است.

 تست شخصیت شناسی/ ویژگی شخصیت تان را از مدل دست دادن تان بشناسید!

تست شخصیت  دست دادن شما در مورد شما چه می گوید؟ آیا دست دادن محکم دارید یا دست دادن معمولی؟ نحوه دست دادن با مردم می تواند چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما آشکار کند. 

به گزارش خط سلامت فرقی نمی کند نژاد، جنسیت یا فرهنگ شما، هنگام ملاقات با فرد جدیدی، دست دادن یک حرکت خوشامدگویی است که پذیرفته شده است.

حتی زمانی که با چهره ای آشنا روبرو می شوید، دست دادن با آن ها معمولا امری عادی است، به خصوص در میان مردان. دست دادن به عنوان یک ژست عمل می کند. 

آیا می دانستید که کیفیت دست دادن به خوبی شخصیت شما را نشان می دهد؟ مطالعات ارتباط بین دست دادن و ویژگی های شخصیتی مانند درون گرایی و برون گرایی را یافته اند. شیرجه بزنید تا بفهمید که دست دادن شما چه چیزی را در مورد شخصیت شما آشکار می کند.

دست دادن شما در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

 دست دادن محکم

دست دادن محکم

اگر مثل گرفتن دمبل دست های طرف مقابل را بگیرید، یک دست دادن محکم دارید. این نوع دست دادن در مردان شایع تر از زنان است، اما یک ویژگی منحصر به فرد در هر دو جنس است.

دست دادن محکم نشان می دهد مسلط، قاطع و روشن فکر هستید. خجالتی بودن از شما دور است. اعتماد به نفس دارید و در برخورد با دیگران راحت هستید. احتمال زیادی وجود دارد که یک برون گرا معمولی باشید. ماجراجویی را دوست دارید و فردی برون گرا هستید. همچنین جاه طلب و مصمم هستید و دوست دارید مسئولیت موقعیت ها را به عهده بگیرید.

  دست دادن فلاپی

دست دادن ضعیف

اگر هنگام دست دادن احساس می کنید که دست شما شبیه بادکنک آب است، یک دست دادن فلاپی یا ضعیف دارید.

این نشان می دهد به طرف مقابل علاقه ای ندارید. دست دادن محکم در بین افراد درونگرا، خجالتی و مطیع نیز رایج است.

اگر تمایل دارید از مهمانی ها دوری کنید و به طور کلی فردی محتاط باشید، به احتمال زیاد یک دست فلاپی دارید. همچنین مستعد قضاوت و نگران هستید. از حملات ناامن رنج می برید و ترجیح می دهید در حاشیه بمانید.

 دست دادن عجولانه

دست دادن عجولانه

برخی از مردم طوری دست می دهند که انگار می خواهند پروازی را از دست بدهند. آیا همیشه عجله دارید و دست دادن‌های تان معمولاً دیوانه‌کننده هستند؟ این می تواند به اشتیاق شما اشاره کند اما می‌توانید مضطرب باشید یا واقعاً پروازتان را از دست بدهید.

با این حال، اگر مرتباً برای دست دادن عجله می کنید، به این معنی است که در ناراحتی هستید و ترجیح می دهید در جای دیگری باشید.

هر دو دست دست دادن

دست دادن هر دو

دست دادن با هر دو دست که به آن دست دادن سیاستمدار نیز می‌گویند، یکی از مودبانه‌ترین احوالپرسی‌های موجود است.

اگر دست کسی را بفشارید و دست دیگر خود را نیز بالای سر بگذارید، به این معنی است که فردی محترم، خونگرم و دلسوز هستید. با دیگران با وقار رفتار می کنید و صداقت و اعتماد را بیش از هر چیز دیگری ارج می نهید. با این حال، فردی خواستار و فقط لطف نمی کنید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان