این شربت سرفه آب روی آتش است

خط سلامت: سرفه کردن هنگام سرماخوردگی امری طبیعی است. گاهی اوقات سرفه ها طولانی شده و درد گلو را شدت می بخشد. انواع گوناگونی از شربت ها برای تسکین سرفه وجود دارد.

این شربت سرفه آب روی آتش است

شربت سرفه تهیه شده از پوست درخت آلبالوی وحشی یک تسکین دهنده موثر برای سرفه است.

به گزارش خط سلامت این شربت به علت طبیعی بودن و محتویات آن که برای سرفه مفید هستند، بهبود سرفه را تسریع می بخشد. 

شربت سرفه آلبالو وحشی

هنگامی که مردم به شربت سرفه فکر می کنند، تصوراتی از معجون هایی با رنگ قرمز و مصنوعی با طعم گیلاس به ذهن شان خطور می کند. شربت سرفه معمولی سرفه را سرکوب می کند، اما مشکل را برطرف نمی کند. 

 شربت سرفه تهیه شده از پوست درخت آلبالو وحشی به ویژه برای سرفه های خشک، گرم و تحریک شده مفید است. به طور سنتی برای سیاه سرفه، سرفه های مزمن، ذات الریه و برونشیت استفاده می شود.

فواید شربت سرفه پوست درخت آلبالو وحشی

این داروی گیاهی که از پوست داخلی درختان گیلاس وحشی برداشت می شود، فواید زیادی دارد. پوست گیلاس وحشی به باز کردن دستگاه تنفسی تحتانی کمک می کند تا مخاط گیر کرده را در حین خشک شدن به سمت بالا و خارج کند.

این یک اثر آرام بخش دارد که اسپاسم سرفه را که منجر به تحریک گلو می شود، کاهش می دهد. خواص آرام بخش و عصبی آلبالو وحشی آن را برای سرفه های شبانه که خواب را سخت می کند مفید است.

این گیاه خنک کننده برای تسکین بافت های دردناک، قرمز و ملتهب در سینوس ها و گلو است. اگرچه این فقط برای سرماخوردگی های گاه به گاه مفید نیست. گیلاس وحشی به کاهش علائم آسم، تقویت سلامت قلب و بهبود هضم کمک می کند.برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان