فواید اعجاب انگیز تمرینات کگل برای مردان

خط سلامت: تمرینات کگل برای مردان چه فوایدی دارد؟ چگونه عضلات کف لگن را تمرین دهید؟

فواید اعجاب انگیز تمرینات کگل برای مردان

مردان می توانند عضلات کف لگن خود را با برخی تمرینات قدرتمند مانند تمرینات کگل تقویت کنند.

به گزارش خط سلامت تمرینات کگل برای مردان فواید زیادی دارد و همچنین عملکرد جنسی شان را افزایش می دهد. ممکن است همه جا در مورد تمرینات کگل برای زنان خوانده باشید، اما اکنون مطالعات در مورد تمرینات کگل برای مردان جدول را تغییر داده است.

مردانی که جراحی پوسچر انجام داده اند و نیاز به کنترل بهتر مثانه دارند می توانند تمرینات کگل را انجام دهند. این یک نوع تمرین برای تقویت کف لگن است. مردانی که اختلال نعوظ یا انزال زودرس را تجربه می کنند نیز می توانند از مزایای این تمرینات بهره مند شوند.

این تمرینات شامل تقویت عضلات زیر مثانه است. به کنترل ادرار و کنترل بهتر مثانه کمک می کند. اسفنکتر ادرار ضعیف ممکن است نتیجه سرطان پروستات باشد که علائمی مانند بی اختیاری ادرار را به همراه دارد. برخی از مطالعات نتایج مثبت تمرینات کگل را در مردان برای کنترل بهتر مثانه نشان می دهد.

فواید تمرینات کگل برای مردان چیست؟

تمرینات کگل برای مردان و زنان بسیار مفید است. بسیاری از افراد به دلایل زیادی مثانه کنترل نشده یا عضلات ضعیف کف لگن را تجربه می کنند. برخی از افراد ممکن است در اثر جراحی پروستات دچار ضعف عضلات لگن شوند. مردان می توانند از راه های زیر از مزایای ورزش کگل بهره مند شوند:

جلوگیری بی اختیاری ادرار و مدفوع

بهبود کنترل روده و مثانه

جلوگیری از انزال زودرس

کمک به نعوظ

کمک به تخلیه کامل مثانه

چگونگی انجام تمرینات کگل برای مردان

مهم است بدانید روی چه ماهیچه هایی کار می کنید به سادگی می توانید عضلات لگن را که به توجه شما نیاز دارند شناسایی کنید به عنوان مثال می توانید ادرار را در وسط جریان متوقف کنید. می توانید این تمرینات را حتی با دراز کشیدن یا نشستن شروع کنید.

هنگامی که عضلات کف لگن را شناسایی کردید ، مطمئن شوید از تکنیک مناسب استفاده می کنید به عنوان مثال عضلات لگن را سفت می کنید و انقباض را برای 3 ثانیه نگه می دارید. بعد از این مدت 3 ثانیه استراحت دهید.

مطمئن شوید روی کاری که انجام می دهید تمرکز کرده اید. برخی از افراد ممکن است تنفس را متوقف کنند که نیازی به آن نیست. می توانید این تمرینات را سه بار در روز امتحان کنید.

ساده ترین تمرینات کگل چیست؟

تصویربرداری از انقباض و نگه داشتن عضلات کف لگن یکی از ساده ترین تمرینات کگل است. می توانید این تمرینات را حتی در حالت خوابیده یا نشسته انجام دهید. با گذشت زمان، می توانید بهبودی در کنترل مثانه و همچنین در عملکرد جنسی مشاهده کنید.

چگونه باید تمرینات کگل را امتحان کنید؟

حتی بعد از ادرار کردن هم می توانید تمرینات کگل را امتحان کنید. به حذف کامل ادرار از مثانه کمک می کند. هنگامی که هر گونه فعالیت بدنی انجام می دهید که شامل فشار است، سعی کنید عضلات کف لگن خود را منقبض کنید. به عنوان مثال اگر قصد سرفه یا عطسه دارید، عضلات کف لگن خود را منقبض کنید. تمرین خوبی برای کنترل مثانه است. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان