فیلم / سم زدایی از کبد با چند ماده غذایی

خط سلامت :کبد یک عضو بسیار مهم برای بدن ما است زیرا مسئول دفع سموم از بدن ما است بنابراین مراقبت از سلامت کبد ضروری است و برای این کار چیزی بهتر از سرمایه گذاری در مواد غذایی که به سم زدایی آن کمک می کند، نیست.

فیلم / سم زدایی از کبد با چند ماده غذایی

 اولین غذای لیست ما آووکادو است، زیرا یک ماده غذایی غنی از گلوتاتیون است، یک آنتی اکسیدان قوی که به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند و از کبد محافظت می کند.

به گزارش خط سلامت علاوه بر این، سرشار از چربی های سالم است که به کاهش کلسترول بد کمک می کند. سیر دومین ماده مفید کبد است، یکی از بهترین غذاها برای سم زدایی کبد است حاوی ترکیبات گوگردی است که به فعال کردن آنزیم های کبدی که مسئول دفع سموم هستند کمک می کند.

زنجبیل یک ضد التهاب طبیعی است که به محافظت از کبد کمک می‌کند و همچنین تولید تولیدات صفرا را تحریک می‌کند، مایع مهمی برای هضم و دفع سموم سبزیجات چلیپایی سبزیجاتی مانند گل کلم ، بروکلی و کلم سرشار از ترکیباتی هستند که به سم زدایی کبد کمک می کنند.

این سبزیجات حاوی گلیکوزینولات هستند که به فعال شدن آنزیم های کبدی و دفع سموم کمک می کند. رتبه پنجم در لیست چغندر است زیرا یک غذای غنی از آنتی اکسیدان است که به محافظت از کبد کمک می کند. علاوه بر این سرشار از فیبر است که به هضم و دفع سموم کمک می کند، مهم است به خاطر داشته باشید که سم زدایی کبد باید با همراهی یک متخصص سلامت انجام شود، اما گنجاندن این مواد غذایی دررژیم غذایی می تواند به حفظ سلامت کبد شما کمک کند.سموم را از بدن خود دفع کنید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان