کشف قرص لاغری برای چاق های ناامید

خط سلامت: شرکت داروسازی پفایزر در حال ورود به بازار داغ درمان چاقی با معرفی یک قرص جدید که تنها یکبار در روز مصرف می‌شود، است.

کشف قرص لاغری برای چاق های ناامید

شرکت دارو سازی پفایزر  قصد دارد تا پایان سال جاری آزمایشاتی را برای بررسی دزهای مختلف این درمان آزمایشی آغاز کند. این اقدام در حالی انجام می‌شود که رقابت در این زمینه با حضور شرکت‌های بزرگی مانند نووو نوردیسک و الی‌لیلی که داروهای تزریقی خود را ارائه می‌کنند، رو به افزایش است.

به گزارش خط سلامت تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند با ورود قرص‌های جدید پفایزر به طور قابل توجهی رقابت بین شرکت های تولید کننده دارو ضد چاقی را افزایش دهد.

یکی از مزیت‌های بالقوه قرص‌های لاغری نسبت به داروهای تزریقی، سهولت مصرف و اثرات زیست‌محیطی کمتر آنها است. نگرانی‌هایی در مورد حجم زیاد پلاستیکی که برای تولید و دفع داروهای تزریقی استفاده می‌شود، وجود دارد.

پفایزر امیدوار است که با ارائه یک راهکار راحت‌تر و مؤثرتر برای درمان چاقی، سهم قابل توجهی از این بازار رو به رشد را به خود اختصاص دهد.

آزمایش‌های اولیه نشان داده است که قرص لاغری جدید پفایزر می‌تواند نتایج امیدوارکننده‌ای داشته باشد و بیماران می‌توانند بعد از ۱۲ هفته بیش از ۱۳ درصد از وزن بدن خود را از دست بدهند.

ورود این قرص به بازار می‌تواند خبر خوبی برای افراد مبتلا به چاقی باشد و گزینه‌های درمانی جدید و کارآمدتری را برای آنها فراهم کند.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان