اگر این علامت را دیدید فرد مقابل تان بی برو برگشت وسواس دارد + فیلم

خط سلامت : افراد با افکار وسواس گونه، ترس از خارج از شخصیت عمل کردن ، دارند، درست مانند این فیلم ها که شخصیت به طرز غافل گیر کننده ای کاری انجام می دهند.

اگر این علامت را دیدید فرد مقابل تان بی برو برگشت وسواس دارد + فیلم

برخی از افراد مبتلا به وسواس (OCD) نگران خواهند شد که کاری را انجام ندهند که مطابق با رفتار یا ارزش های معمول آنها باشد.

به گزارش خط سلامت در غیر این صورت ارزش‌های معمولی زندگی‌شان خراب می‌شود، شاید آن‌ها غیرقانونی رفتار کنند،

مثل این است که یک فیلمنامه سخت‌گیرانه دارند و باید همیشه از آن پیروی کنند، این برای افراد مبتلا به وسواس (OCD) بسیار سخت است. افرادی که این وسواس ها را دارند، اغلب دارای این افکار مزاحم هستند که خودخواهانه هستند.

این معمولاً فکری نیست که با نظام ارزشی آنها یا آنچه که هستند مطابقت داشته باشد .این حتی کاری نیست که آنها بخواهند انجام دهند، اما نگران هستند و می گویند ، اگر من به این افکار ادامه دهم، چه می شود؟ اگر مجبور شوم کاری انجام دهم که واقعاً من نیستم.

واقع احساس می‌کنم می‌توانم این کار را انجام دهم، ولی  اگر نتوانم انجامش دهم ، ارزش ریسک کردن را ندارد.

برای مثال ممکن است این افراد افکاری مانند این را داشته باشند: " هر بار که نزدیک کسی می روم شاید در خواربارفروشی ،مغزم این فکر مزاحم را به بیرون پرتاب می کند که تو همین الان از کنار آن شخص عبور کردی، آیا ممکن است به طور نامناسبی او را لمس کرده باشید؟"برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان