آیا در مورد کلروفیل چیزی شنیده اید؟ + این سبز همه جوره زیبای تان می کند

خط سلامت: کلروفیل التهاب و رشد باکتری در پوست را کاهش می دهد، به این معنی که ممکن است به پوست کمک کند تا از زخم، بثورات، درد یا خشکی سریع تر بهبود یابد.

آیا در مورد کلروفیل چیزی شنیده اید؟ + این سبز همه جوره زیبای تان می کند

آیا در مورد کلروفیل چیزی شنیده اید؟

به گزارش خط سلامت مکمل‌های کلروفیل سطح انرژی را افزایش می‌دهند، به شفافیت پوست و کاهش وزن کمک می‌کنند . برای اطلاعات بیشتر در مورد این مکمل سبز پر جنب و جوش به ادامه مطلب توجه کنید.

کلروفیل  چیست؟

کلروفیل یک رنگدانه سبز رنگ است که در بیشتر سبزیجات سبز یافت می شود و حاوی مقادیر زیادی از مواد مغذی حیاتی است که گیاهان  برای زنده ماندن به آن نیاز دارند. شامل ویتامین های A، C، K و E و همچنین مواد معدنی منیزیم، آهن، کلسیم و پتاسیم است.  

مزایای کلروفیل

پوست 

کلروفیل التهاب و رشد باکتری در پوست را کاهش می دهد، به این معنی که ممکن است به پوست کمک کند تا از زخم، بثورات، درد یا خشکی سریع تر بهبود یابد. در برخی موارد، کلروفیل می تواند آکنه صورت را کاهش دهد و حتی منافذ بزرگ را به حداقل برساند. 

دئودورانت 

کلروفیل می تواند به بهبود بوی بدن کمک کند. در واقع به دلیل خاصیت ضد بو در برخی از دئودورانت ها و دهان شویه ها استفاده می شود. 

خون 

ممکن است به افزایش تولید سلول های خونی کمک کند گلبول های قرمز خون اکسیژن را در سراسر بدن حمل می کنند، که ممکن است برای افراد مبتلا به بیماری هایی مانند کم خونی مفید باشد. 

کاهش وزن 

برخی ادعا می کنند کلروفیل ابزار مخفی است که کاهش وزن آنها را افزایش می دهد. تصور می شود که می تواند اشتها را کاهش دهد و افزایش انسولین را کاهش دهد که به نوبه خود میل به غذا و شکر را کاهش می دهد. 

انرژی  

کلروفیل یک ماده مغذی است که در بسیاری از سبزیجات سبز و سایر غذاهای گیاهی مانند جلبک وجود دارد که همه آنها به بهبود سطح انرژی معروف هستند.  

آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی 

شاید بهترین چیز در مورد کلروفیل این باشد که یک آنتی اکسیدان فوق العاده قوی است که فوق العاده غنی از مواد مغذی است و آن را برای سلامت داخلی ما عالی می کند.

همانطور که ذکر شد، به طرز شگفت انگیزی سرشار از ویتامین های A، C، K و E و همچنین مواد معدنی از جمله منیزیم، آهن، کلسیم و پتاسیم است. 

ویتامین ها و مواد معدنی پایه و اساس سلامتی هستند، بنابراین جای تعجب نیست که مکمل های کلروفیل برای بسیاری از افراد معجزه کرده اند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان