فیلم/ 5 راه ساده و کم خرج برای درمان خانگی سردرد

خط سلامت:همه در برهه ای از زندگی شان با سردردهای پایان ناپذیر مواجه می شوند، برای رفع درد روش هایی وجود دارد که به شما کمک می کند درد را کاهش دهید.

فیلم/ 5 راه ساده و کم خرج برای درمان خانگی سردرد

به گزارش خط سلامت، تقریبا تمام انسانها در طول زندگی خود به سردردهای موقتی یا مضمن دچار می شوند که راه حل های تجربه شده ای برای درمان سردرد در خانه و بدون استفاده از داروهای شیمیایی در میان مردم استفاده می شود که چند نمونه آن را ببینید.

اول ، روغن نعناع

مقدار کمی را روی شقیقه های خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید روغن نعناع خاصیت خنک کنندگی دارد که می تواند به کاهش تنش و کاهش درد کمک کند.

دوم، کمپرس سرد یا گرم را امتحان کنید

آن را روی پیشانی یا پشت گردنتان بگذارید . کمپرس آب سرد رگ‌های خونی را منقبض می‌کند و ناحیه را بی‌حس می‌کند در حالی که کمپرس آب گرم ماهیچه‌ها را شل می‌کند و جریان خون را بهبود می‌بخشد.

سوم، چای زنجبیل

برش‌های زنجبیل تازه را در آب به مدت 10 دقیقه بجوشانید صاف کنید و از زنجبیل لذت ببرید، زنجبیل خواص ضدالتهابی دارد که می‌تواند شدت و مدت سردرد را کاهش دهد.

چهارم، طب فشار

اگر به دنبال یک راه حل سریع هستید، طب فشار را امتحان کنید قسمتی که درد می کند را بین انگشت شست و اشاره خود قرار دهید و برای یک دقیقه فشار محکمی اعمال کنید

این تکنیک نقاط فشاری را تحریک می کند که ممکن است سردرد را کاهش دهد.

پنجم نوشیدن آب

مطمئن شوید که به مقدار کافی آب بنوشید.کم آبی بدن در طول روز یکی از دلایل رایج سردرد است، بنابراین هیدراته ماندن می تواند از سردرد جلوگیری کرده و آن را تسکین دهد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان