تست شخصیت / کدام تصویر برای تان غم انگیز تر است ؟ با انتخاب یک تصویر شخصیت خود را بشناسید + فیلم

خط سلامت : انتخاب کنید کدام یک از تصویر ها باعث ایجاد غم و ناراحتی در شما می شود تا ویژگی های آن را به شما بگوییم.

تست شخصیت / کدام تصویر برای تان غم انگیز تر است ؟ با انتخاب یک تصویر شخصیت خود را بشناسید + فیلم

 در این ویدئو 6 تصویر دیده می شود که شما با انتخاب یکی از آنها که باعث غم و اندوه شما می شود به متن زیر و شماره مورد نظر خود مراجعه کرده و پی به رازهای شخصیتی خود ببرید:

به گزارش خط سلامت اول انتخاب و سپس تحلیل و تفسیر را بخوانید.

1- جایی هست که خیلی دلتنگشی،دلت می خواد بری اونجا ولی شرایط این اجازه رو بهت نمیده،این حس داره از درون وجود تو رو ذره ذره نابود میکنه و باعث میشه احساس ناقص بودن بهت دست بده انگار که همیشه یه چیزی کم داری تو زندگیت.

2.در افکار خودت گیر کردی،دلت بارها شکسته،شاید به همین دلیل هم هست که همیشه تنهایی رو ترجیح میدی،معمولا به حرف دلت گوش نمیدی و کارهاتو با منطقت جلو میبری.

3.کم کم احساس بهتری نسبت به زندگی پیدا کردی،اون شخصی که دوسش داری یا از تو خیلی دوره یا دیگه توی زندگی تو نیست،تو انتخاب کردی که خودت مرهم تمام زخم هات باشی.

4.تنهایی رو دوس داری و گذراندن وقت با خودت رو به بودن با دیگران ترجیح میدی،با وجود همه سختی ها خوشحالی،تو خوب بلدی چجوری خودت رو دلداری بدی و همیشه جمله معروفت این بوده(حتی اگه کسی در کنارم نباشه خودم برای خودم کافی ام).

5.بارهای زیادی بر دوش داری،گاهی اوقات خیلی احساس خستگی میکنی،گاهی اوقات هم خیلی احساس تنهایی داری,اما همچنان مورد ستایش و قدردانی اطرافیانت هستی.

6.خسته هستی اما این خستگی ذهنی هست،همه چیز تموم میشه و تو بلاخره با آنچه در ذهنت هست تنها میمونی،با آنکه در افکار خود غرق شدی ولی باز هم ترس بیان کردن آن ها رو داری،روزی میرسه که به ترست غلبه میکنی و اون روز بهترین روز تو خواهد بود. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان