تست شخصیت / بگو از کدام ورودی می ترسی تا ویژگی های شخصیت ات را ببینی

خط سلامت:ترس خود از یکی از این درها را بیان کنید تا ما به شما بگوییم نترس شما از آن نشان دهنده ی چیست.

تست شخصیت / بگو از کدام ورودی می ترسی تا ویژگی های شخصیت ات را ببینی

تست شخصیت ترس از برخی از ورودی ها یکی از تست های شخصیت برای سرگرمی است.

به گزارش خط سلامت ابتدا عدد در ورودی را انتخاب کنید و سپس ویژگی های شخصیت تان را بخوانید.

ورودی۱

شما فردی با شخصیتی قوی، باهوش و تحلیلگر هستید، واقعیت را همانطور که هست می بینید. این درب، نشان‌دهنده فردی با دیوارهای احساسی و معنوی است که قادر به برقراری ارتباط آسان با دیگران نیست.با این حال، شما فردی هستید که دوستان کمی دارید، اما آنهایی که دارید کافی و واقعی هستند.

ورودی۲

پله‌هایی که به زیرزمین یا اتاق زیر شیروانی منتهی می‌شوند، به افرادی که می‌خواهند آزاد باشند پیشنهاد می‌کند تا از زندگی لذت ببرند. پایین آمدن از پله ها نماد ترس از طرد شدن است. شما از پایان و رمز و رازها و ندانستن آنچه ممکن است در آینده اتفاق بی افتد، می ترسید. گنجی که بدنبال آن هستید، سلامتی است.

ورودی۳

ترس از ورود به غار یخی نماد مرحله ای از جستجوی گرمای عاطفی است. این یعنی شما از تنهایی می ترسید. انتخاب شما نشان می دهد که شما اوج زندگی خودتان را تجربه می کنید و دقیقاً می دانید چه می خواهید. شما فردی شجاع هستید که بدون وابستگی زندگی می کنید، استقلال و آزادی خودتان را دوست دارید. بنابراین، گنجی که می خواهید پیدا کنید عشق است.

ورودی ۴

این خانه متروکه نماد عشق و امنیت شماست. شما فردی سخاوتمند، شجاع و بسیار فداکار هستید که همیشه به دنبال رفاه دیگران هستید و هر آنچه را که نیاز دارند به آنها می دهید. با این حال، شما از ورشکستگی می ترسید.شما فردی بسیار وفادار با قلبی بزرگ هستید، اما افراد کمی قدر آن را می دانند. ترس از این خانه متروک نشان می دهد که گنجی که به دنبال آن هستید ثروت است.

ورودی ۵

شما دوست دارید احساسات خود را درونی کنید و یا به عبارتی آن را بروز ندهید. نقطه تاریکی که در تصویر است به معنای ایده ها و افکار نامشخص شماست که باید روشن شوند. اگر این تصویر را انتخاب کرده اید، بدانید که زمان آن رسیده است که همه مشکلات را کنار بگذارید و به دنبال راه حل بروید.

ورودی۶

شما فردی بسیار سازنده و خلاق هستید که همیشه به آنچه می خواهید می رسید. شما اهداف بسیار مشخص و دشواری دارید و به ندرت در مورد مسائل کاری خودتان اشتباه می کنید. شما فردی بسیار خلاق هستید و هوش بالایی برای حل همه مشکلاتتان دارید.

همیشه می خواهید کارتان را به بهترین نحو انجام دهید ، بهمین خاطر همیشه رهبر گروه هستید. گنجی که می خواهید پیدا کنید استراحت است. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان