مهمترین روز زندگی چه روزی است؟

امروز تنها روزی است که هر کسی می تواند روی آن کنترل داشته باشد، با دیگران مهربان باشد، یا کاری برای آن ها انجام دهد. بنابراین امروز بهترین روز زندگی هر کسی است.

مهمترین روز زندگی چه روزی است؟

به گزارش خبرنگار خط سلامت گذشته قابل تغییر دادن نیست آینده هنوز اتفاق نیفتاده است پس زندگی در آن ها فرد را از تمرکز روی زمان حال دور می کند و نمی گذارد که او بیشترین بهره را از شرایط ببرد.

براین اساس می توان گفت بهترین روز زندگی برای هر کسی امروز است، چون زمینه ای را فراهم می کند، تا فرد بتواند بر اساس آن انجام کارها را آسان تر کند و با موقعیتی که دارد خود را سازگار کند، بنابراین امروز می تواند مبنایی شود که در آینده این روز وقایع بعدی را که با آن تنظیم شده است به خاطر بسپارید.

امروز را برجسته کنید

هر روز افراد با دیدن صبح که از دل تاریکی بیرون زده است، احساس می کنند که فرصت دیدن زندگی و نعمت دوباره ای را به دست آورده اند. در کنار این به این سوال باید فکر کنید که چگونه می توانم این فرصت را ماندگار و به یاد ماندنی کنم؟

یکی از مسائلی که باعث می شود احساس ارزشمندی کنیم این است که بتوانیم با دیکران مهربان باشیم. مهربانی و همدلی دو فرصتی هستند که افراد می توانند احساس آرامش بیشتری را تجربه کنند.

برای داشتن هفته ای سرشار که سلامت روان را به ارمغان بیاورد سعی کنید حداقل یک کار ارزشمند مثل کمک به دیگران در زمینه های انسان دوستانه، عاطفی و حمایت های اجتماعی را قرار دهید. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان