5 هک تغذیه برای سلامتی بهتر

خط سلامت: سلامت روانی و جسمانی را امروزه می توان با رژیم غذایی متخصصان دنبال کرد و از فواید آن بهره برد.

سلامت مغز و روان چیزی است که خیلی از افراد آن را دنبال می کنند . رسیدن به مرزهای سلامتی با رژیم غذایی دور از ذهن و  دسترس نیست .

به گزارش خط سلامت به دنبال سلامت و تندرستی خود در چند مرحله آسان هستید؟ برای سلامتی بهتر، با این هک ها بیشتر آشنا شوید.

PUFA را در آغوش بگیرید

PUFA (که به عنوان اسیدهای چرب چند اشباع شناخته می شود) می تواند از طریق کاهش التهاب از شما در برابر بیماری های قلبی عروقی محافظت کند. به سادگی دانه های آفتابگردان، گردو و سالمون را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا از فواید آن بهره مند شوید.

گردو را اضافه کنید

گردو سرشار از آنتی اکسیدان (بیشتر از هر آجیل دیگری!)، امگا 3، فیبر و مواد معدنی است که باید به سالاد و ناهار اضافه کنید. علاوه بر این، آنها می توانند به بهبود سلامت روده کمک کنند.

سبزی های خود را ماکرو دوز کنید

به اندازه کافی سبزی های برگ دار در رژیم غذایی خود دریافت نمی کنید؟ یک راه حل سریع و آسان برای سلامتی بهتر این است که نصف کیسه اسفناج را در ماهیتابه حاوی روغن اضافه کنید (کمی سیر و چاشنی ایتالیایی هم بزنید)، ​​پژمرده که شد به غذای خود اضافه کنید. ساده، موثر، خوشمزه.

فکر کنید میوه یا سبزی چیست

90 گرم زیتون، 110 گرم سالسا، 110 گرم سس گوجه فرنگی، یک لیوان آب سبزیجات (آب کرفس ) و یک مشت کشمش همگی جزء میوه یا سبزیجات در رژیم غذایی محسوب می شوند. ایده شمردن زیتون ها یک شادی آنتی پاستی است.

لاغر شوید

اگر به دنبال لاغرتر شدن و افزایش پروتئین هستید، ماهی سفید جایگزینی است که باید انجام دهید پروتئین آن بیشتر از مرغ است. به عنوان مثال ماهی سالمون حاوی ویتامین B-12 بیشتری است که با سلامت اعصاب و تشکیل گلبول های قرمز خون مرتبط است و به جلوگیری از کم خونی کمک می کند و در عین حال سلامت مغز را تغذیه می کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان