بینی تان را یک شبه کوچک کنید + جراحی بینی نیاز نیست !

خط سلامت: جراحی بینی از گذشته یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی بوده است. امروزه بسیاری از افراد به دنبال راهی برای کوچک کردن بینی خود ، بدون جراحی هستند. اما آیا راهی برای کوچک کردن بینی بدون جراحی وجود دارد؟

بینی تان را یک شبه کوچک کنید + جراحی بینی نیاز نیست !

جراحی بینی برای افرادی که بینی بزرگ و بد فرم دارند، راهی برای افزایش جذابیت است. امروزه با توجه به هزینه های بسیار بالای جراحی بینی، برخی افراد به دنبال راهی برای کوچک کردن بینی خود، بدون جراحی زیبایی هستند. 

به گزارش خط سلامت عوارض جانبی جراحی بینی از یک سو و از سوی دیگر هزینه سنگین عمل بینی، افراد را با این فکرد فرو برده تا روشی برای کوچک کردن بینی خود، بدون جراحی پیدا کنند. در ادامه به نقد و بررسی روش های کوچک کردن بینی بدون جراحی می پردازیم.

جراحی بینی و سایر روش های کوچک کردن بینی

جراحی بینی از گذشته یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی بوده است. با این حال برخی افراد عقیده دارند بدون عمل جراحی نیز، امکان کوچک کردن بینی وجود دارد. در این مطلب به این سوال پاسخ می دهیم که آیا "امکان کوچک کردن بینی بدون جراحی وجود دارد یا نه؟"

جراحی بینی چرا انقدر محبوب است؟

جراحی بینی سومین جراحی زیبایی محبوب در سراسر جهان است. این عمل زیبایی که حدود 1 ساعت طول می کشد، شکل، اندازه و ظاهر کلی بینی را به طور دائمی تغییر می دهد.

آیا بدون جراحی می توان بینی را کوچک کرد؟

برخی افراد ادعا می کنند انجام درمان های خانگی و استفاده از متدهای خاص به کوچک شدن بینی کمک می کند، ولی حقیقت چیزی خلاف ادعای این افراد است. درمان های خانگی به کاهش اندازه بینی کمک نمی کنند و دلیل آن نیز ساده است؛ بینی از غضروفی تشکیل شده است که با لایه نازکی از پوست پوشانده شده است. بر خلاف عضلات، غضروف را نمی توان با ورزش شکل داد و اصلا مهم نیست چند بار یک حرکت را تکرار کنید.

کوچک کردن بینی با یخ!

یخ، تنها در یک صورت به کاهش اندازه بینی کمک می کند. اگر بینی فرد به دلیل یک حادثه دچار تورم شده است، قرار دادن یخ روی آن به بازیابی سریعتر شکل و اندازه اصلی کمک می کند.

لازم به ذکر است که  یخ هیچ کمکی به تغییر اندازه طبیعی غضروف و استخوان نمی کند، بنابراین فقط به عنوان یک درمان سریع پس از ضربه ای که باعث تورم بافت های داخل و اطراف بینی شده است، استفاده می شود.

خمیر دندان

خمیر دندان یکی دیگر از موادی است که در مقالات اخیر به همراه سرکه سیب، سیر و زنجبیل، به عنوان ماده ای ضد التهاب ذکر شده است.

مشابه روش یخ، خمیر دندان به فرد کمک می کند تا اندازه طبیعی بینی خود را پس از آسیب یا ضربه شدید به دست آورد، اما این ماده هیچ کاری برای تغییر شکل استخوان یا ساختار غضروف بینی انجام نمی دهد.

چگونه بینی خود را یک شبه کوچکتر کنیم؟

یک راه ساده برای کوچکتر یا باریکتر نشان دادن بینی وجود دارد که به آن کانتورینگ با مواد آرایشی می گویند.

مراحل اصلی کانتورینگ بینی شامل:

کانسیلر را به دو طرف بینی خود بزنید. 

کانسیلر را با یک پد آرایشی در دو طرف بینی خود پخش کنید. 

با استفاده از یک کرم برنزه، تیغه بینی خود را تیره کنید. 

روش موقتی برای رفع نقایص بینی

روش غیر جراحی برای رفع نقایص بینی، شامل استفاده از پرکننده های پوستی اسید هیالورونیک است. این روش سریع تنها 15 تا 20 دقیقه طول می کشد و یک روش موقتی است که نتایج آن معمولاً بین 3-6 ماه باقی می ماند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان