لیست 5 نوشیدنی سم زدا و لاغر کننده + طرز تهیه

خط سلامت: لاغری با مصرف برخی نوشیدنی ها امکان پذیر است. پژوهش ها نشان داده است مصرف برخی نوشیدنی ها به پاکسازی بدن و کمک می کند.

لیست 5 نوشیدنی سم زدا و لاغر کننده + طرز تهیه

لاغری علاوه بر ورزش کردن به اصلاح رژیم نیز بستگی دارد. مشخص شده است مصرف متعادل برخی نوشیدنی ها به لاغری و تناسب اندام کمک می کند.

به گزارش خط سلامت لاغری با گنجاندن برخی نوشیدنی ها به رژیم غذایی تسهیل می شود. 

لاغری و نوشیدنی های مخصوص

لاغری با گنجاندن برخی نوشیدنی های خاص به رژیم غذایی تسهیل می شود. نوشیدنی هایی که در ادامه معرفی می کنیم به پاکسازی و لاغری کمک می کنند.

آب لیمو

روز خود را با یک لیوان آب گرم مخلوط با آب نصف لیمو شروع کنید. آب لیمو به سم زدایی بدن، افزایش متابولیسم و لاغری کمک می کند.

چای سبز

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان و کاتچین است که چربی سوزی را افزایش داده و باعث کاهش وزن می شود. می توانید در طول روز چای سبز  را گرم یا سرد بنوشید.

نوشیدنی نعناع و خیار

خیار و برگ نعنا را برش بزنید و بگذارید یک شب در آب بماند. این نوشیدنی با طراوت به دفع سموم، کاهش نفخ و لاغری کمک می کند.

نوشیدنی سرکه سیب

1 قاشق غذاخوری سرکه سیب را با آب و کمی عسل مخلوط کنید. سرکه سیب با افزایش احساس سیری وتجزیه چربی شکم به کاهش وزن کمک می کند.

آب چغندر

ریشه چغندر سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان است ک هآب چغندر را به سم زدایی عالی تبدیل می کند. نوشیدن آب چغندر به افزایش متابولیسم و لاغری کمک می کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان