فیلم/خاص ترین انیمیشن درباره سلامت + هنگام دویدن گفتگوی اعضای بدن با هم

خط سلامت: دویدن، اتفاقات مختلفی در بدن رقم می زند. برخی از تغییرات را می توان انتظار داشت، در حالی که بعضی دیگر می تواند تعجب برانگیز باشد.

فیلم/خاص ترین انیمیشن درباره سلامت + هنگام دویدن گفتگوی اعضای بدن با هم

  دویدن برای افزایش سطح انرژی و کاهش خستگی شما کافی است.طبق تحقیقات، کارگرانی که به صورت منظم تمرین می کنند،  انرژی بیشتری نسبت به همسالان کمتر فعال خود دارند. بنابراین هر وقت احساس خستگی می کنید، به جای نشستن بر روی نیمکت، کفشهای دویدن خود را بپوشید.

به گزارش خط سلامت دویدن زیاد علاوه بر موارد دیگرد، باعث زانوی دونده می شود که در میان دوندگان رایج است. این جراحت زمانی اتفاق می افتد که کاسه زانو تحریک می شود، باعث درد می شود که می تواند تیز یا مبهم باشد. درد در اطراف یا فقط در پشت کاسه زانو رخ می دهد، به خصوص پس از مدت زمان طولانی دویدن، نشستن با زانو های خم و یا پایین رفتن از پله.

بسیاری از دونده‌های آماتور در ابتدا توجه زیادی به کفش‌های ورزشی و برنامه‌های آموزشی دارند. اگر چه این موارد برای تمرینات واجب حیاتی هستند، اما در صورت عدم آشنایی با روش صحیح دویدن، آن موارد هم کاملا بی فایده خواهند بود.
برخی از افراد این تصور را دارند که فرم دویدن فقط مرتبط به پا‌ می‌شود. اگرچه پا‌ها یکی از عوامل بسیار مهم در دویدن هستند، اما فرم صحیح دویدن، همکاری اجزای بدن، از سر گرفته تا پا را شامل می‌شود. برای آنکه بتوانید درست و صحیح بدوید، نیاز به تمرین و صبر خواهید داشت. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

 

 

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان