چرا مردان اتاق درمان را ترک می کنند؟+راهکار

خط سلامت: سلامت روان در مردان کمتر مورد اهمیت قرار گرفته است. مردان به دلیل این تصور که مردانگی به این معنی است که پسرها نمی‌توانند گریه کنند و مردان بالغ در مورد احساسات خود صحبت نمی‌کنند کمتر به درمانگر مراجعه می کنند.

چرا مردان اتاق درمان را ترک می کنند؟+راهکار

سلامت روان این روزها اهمیت بیشتری پیدا کرده است.افراد آگاهی بیشتری نسبت به سلامت روان خود پیدا کرده اند.

به گزارش خط سلامت فقط مردان مجرد نیستند که به دنبال کمک هستند، با تعداد فزاینده ای از مردان متاهل که به دنبال کار روی خود و روابط خود هستند رو به رو هستیم.

کاساندرا کالپاکسیس - Cassandra Kalpaxis- وکیل خانواده و مربی زوج‌ می گویدک مردان زیادی داریم که برای رسیدگی به بسیاری از مسائل عاطفی ناشی از جدایی یا حتی در طول ازدواج، پیشتاز مراجعه به یک درمانگر هستند.

 در بعد سلامت روان ، مردان می‌خواهند بدانند چه چیزی را می‌توانند از نظر رفتار یا پویایی ارتباطات خود تغییر دهند. برای شروع، می‌توانیم محیط را سرزنش کنیم که بسیاری از مردان را از مراجعه به درمانگر باز می‌دارد.

سلامت روان در مردان 

سلامت روان مردان اگر بخواهد در مسیر درستی پیش رود بهتر است برخی از سنت ها در مورد مردان شکسته شود تا آن ها بتوانند راحت تر خود افشایی کنند و احساسات خود را بروز دهند. بزرگترین تفاوت مردان با زنان در درمان این است که به طور بالقوه کمی بیشتر طول می کشد تا آن ها گام اول را بردارند.

چرا مردان اتاق درمان را ترک می کنند؟

رفتن به درمان و سپس یافتن انگیزه برای ماندن در آن، مبارزه با غریزه‌ای است که مردان بر اساس چیزی که با آن بزرگ شده‌اند، یعنی اینکه مردان گریه نمی‌کنند یا حرف نمی‌زنند.

به گفته یک متخصص، مردان ممکن است درمان را ترک کنند، زیرا از درمانگران خود انتظار دارند که بتوانند همه چیز را اصلاح کنند. برای بسیاری از مردان، هنگامی که چیز بزرگ یا دشواری پیش می آید، از آن فرار می کنند.

اگر مردها تجربه گریه یا نوعی احساس ناراحت کننده داشته باشند، قطعاً این احتمال وجود دارد که احساس کنند هنوز آماده باز کردن احساسات و مشکلات خود نیستند .

جنبه دیگری که ممکن است باعث شود مردان بیشتری از درمانگر خود جدا شوند این است که فکر می کنند درمان یک تجربه تعاملی است و اولین درمانگری که می بینند می تواند همه چیز را اصلاح کند.

شرم ها را جا بگذارید

اگر برای اولین بار است که با کسی در مورد چیزهای واقعاً دشواری که در زندگی اش پیش می‌آید صحبت می کنید، در مورد کمک گرفتن انگ و شرم زیادی دارند. آن ها باید به دنبال یک درمانگر متخصص و یک درمان پیشنهادی درست باشند تا بتوانند کم کم احساسات خود را به درستی بروز دهند و مسائل و مشکلات خود را بدون شرم بازگو کنند و با آن رو به رو شوند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان