ببینید بر سر مادران تان در 270 روز چه گذشته است! + فیلم

خط سلامت : در دوران بارداری در بدن، تغییراتی روی می ­دهد که به منظور سازگاری با وضعیت جدید است. این تغییرات پس از جایگزینی در رحم شروع شده و در طول بارداری ادامه می­ یابد.

ببینید بر سر مادران تان در 270 روز چه گذشته است! + فیلم

در طول بارداری ، همه‌‌ اعضای بدن مادر دگرگون می‌شوند.منشا این تغییرات توسط طیف وسیعی از هورمون‌ها،با شروع بارداری آغاز می‌شوند.

 
به گزارش خط سلامت مانند بقیه بدن، بارداری بر مغز تأثیر می‌گذارد،اما اثرات آن به میزان کمتری درک شده است‌.مطالعات اخیر تفاوت‌هایی را در اسکن‌های مغزی پس از بارداری و اوایل فرزندپروری نشان می‌دهد و نشان می‌دهد که این تغییرات تطبیقی ​​هستند.این یعنی آنها می‌توانند به مهارت‌های فرزندپروری کمک کنند مانند افزایش قوه‌ تشخیص علائم صورت، زیرا نوزادان نمی‌توانند صحبت کنند.
فقدان اطلاعات در مورد اثرات بارداری بر مغز یک حقیقت کلی را برجسته می‌کند: از نظر تاریخی،تقریباً تمام تحقیقات در مورد بارداری به جای زنان باردار روی جنین متمرکز شده است.تجربیات بارداری به طور گسترده‌ای متفاوت است،هم در محدوده بارداری‌های سالم و هم به دلیل شرایط بهداشتی پیچیده؛ تحقیقات جدید به ما کمک می‌کند تا چرایی آن را درک کنیم در صورت لزوم درمان‌های موثری را توسعه دهیم.
در این میان، هر بارداری متفاوت است و مهم است که برای سوالات خاصی با پزشک مشورت کنید.امروزه، در حال دست پیدا کردن به ابعاد هیجان‌انگیزی هستیم،چرا که تحقیقات بیشتری به بیولوژی شگفت‌انگیز بارداری اختصاص داده شده است. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان