مردان چگونه عاشق می شوند؟ + این7 مرحله در رابطه شما وجود دارد؟ / فیلم

خط سلامت: در حالی که عشق احساسی است که به طور یکسان تجربه می شود، عمل عاشق شدن شامل دو فرآیند کاملاً متفاوت برای هر جنس است.

مردان چگونه عاشق می شوند؟ + این7 مرحله در رابطه شما وجود دارد؟ / فیلم

عشق احساسی است که اکثر افراد در طول زندگی خود آن را تجربه می کنند.

به گزارش خط سلامت در مورد مردان، هفت مرحله خاص وجود دارد که مردان برای عاشق شدن از آنها پیروی می کنند.  برای مثال در اولین مرحله بررسی کردن ظاهر فیزیکی اهمیت فراوانی دارد.

ویدئویی که در ادامه مشاهده می کنید این 7 مرحله را د رابطه عاشقانه نشان می دهد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

 

 

 

 

 

مرحله دوم، شیفتگی، شامل نیاز به اغوا کردن علاقه هدف عشق سنتی است.  روش‌ها شامل درخواست علاقه در یک قرار است، در حالی که روش‌های جایگزین ممکن است مبتنی بر علایق و سرگرمی‌های مشترک باشد، اگر او در این کار طرد شود، به احتمال زیاد مرد علاقه خود را از دست می‌دهد. مرحله سوم جذابیت است که در آن علاقه عشقی دنبال شده، علاقه متقابل به او را نشان می‌دهد.  تا قبل از این مرحله مقابله با آن دشوار است، زیرا هنوز آسیب پذیری ایجاد نشده است. این مرحله ای است که او تلاش می کند علاقه عشقی را در سطح عمیق تری بشناسد.مرحله چهارم، به سادگی نسخه بهبود یافته مرحله قبل است. همسر بالقوه به یک وسواس برای مرد تبدیل می شود که سعی می کند توجه آنها را به هر شکل یا شکلی از خرید هدیه گرفته تا نشان دادن اینکه چقدر می تواند سرگرم کننده باشد، صرف نظر از این علائم وسواسی، جلب کند.  هنوز عاشق نشده است، اعتقاد به مرحله پنجم است، اما بسیار انعطاف پذیرتر از مراحل دیگر است، که از مراحل دوم تا چهارم را شامل می شود.

با در نظر گرفتن اینکه چقدر برای مرد دشوار است که تعیین کند آیا رابطه باید بیشتر از آنچه اکنون است شود، این یک مرحله پیش زمینه است، باید برای هر مرحله شش تکمیل شود.تأیید مجدد مرحله ششم است که مرد با موفقیت ملاقات کرده است.  هدف او اغوا کردن عشق است تنها زمانی که همسر بالقوه در این حالت باشد، به طور جدی به این فکر می کند که آیا می خواهد یک رابطه طولانی مدت افراطی داشته باشد یا خیر. مرد در این مرحله به فضا نیاز دارد.  در برخی موارد ممکن است برای سنجش جوانب مثبت و منفی ناپدید شود اگر هر دو طرف توافق کنند، مرحله نهایی یعنی تعهد حاصل می شود هر دو طرف در این مرحله به رابطه متعهد خواهند بود و با توجه به اینکه این مرحله هفتم است بله، مرد در نهایت در  عشق مهم است که بدون در نظر گرفتن جنسیت بفهمیم که چگونه دوست داشته باشیم و اغلب این شامل عاشق شدن این مراحل را در ذهن داشته باشید.  شما از کسانی که فکر می‌کنند می‌دانند عشق چگونه کار می‌کند، جلوتر خواهید بود.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان