اعتراف جالب قهرمان اسنوکر جهان

خط سلامت: قهرمان اسنوکر جهان، لوکا برسل، نشان داد که به دنبال چالش‌های جدید است. او می‌خواهد از دنیای سبز رنگ میز اسنوکر به دنیای پر از انرژی مسابقات مرد آهنین برود.

اعتراف جالب قهرمان اسنوکر جهان

لوکا برسل، قهرمان اسنوکر جهان، رازی جالب را فاش کرد: او یک کپی از جام قهرمانی‌اش را در زیرزمین خانه‌اش پنهان کرده بود و حالا می‌خواهد در مسابقات مرد آهنین هم شرکت کند و جام جدیدی به دست آورد!

به گزارش خط سلامت، قهرمان اسنوکر قهرمان جهان در سال ۲۰۲۳، اعتراف کرد جام قهرمانی‌اش برای مدتی طولانی در زیرزمین خانه‌اش نگهداری می‌شد. این بازیکن بلژیکی زمانی که از تمایل خود برای شرکت در مسابقات سه‌گانه مرد آهنین و کسب جام در آنجا صحبت کرد، به این موضوع اشاره کرد.

لوکا برسل بلژیکی اظهار داشت:  واقعاً به این فکر می‌کنم در مسابقه مرد آهنین شرکت کنم. من باید خیلی بهتر شوم و به آمادگی جسمانی برسم، اما این یک هدف بزرگ برای من است. من جام و مدال یا هر چیز دیگری را که به دست آوردم، حفظ کردم، زیرا برای من ارزش زیادی دارند. کپی جام قهرمانی جهان اسنوکر در سال ۲۰۲۳ را مدت طولانی در زیرزمین خانه‌ام گذاشتم و مدت زیادی واقعاٌ آن را ندیدم.

تمام قهرمانان اسنوکر جهان یک کپی شخصی از جام دریافت می‌کنند و نسخه اصلی نزد انجمن جهانی بیلیارد و اسنوکر حرفه‌ای (WPBSA) باقی می‌ماند.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان