این 4 علامت نشانگر رابطه یکطرفه است / عشق های نافرجام را در چند ثانیه می توان تشخیص داد

عشق یکی از بهترین احساسات در جهان است و داشتن یک عشق متقابل آرزویی است که بسیاری از افراد برای داشتن آن حاضرند جان خود را از دست بدهند، عشق نافرجام نه تنها آسیب می رساند، بلکه باعث می شود افراد علاقه خود را در سایر روابط شان از دست بدهند.

این 4 علامت نشانگر رابطه یکطرفه است / عشق های نافرجام را در چند ثانیه می توان تشخیص داد

به گزارش خط سلامت با این حال، مواقعی پیش می‌آید که فکر می‌کنید زمان زیادی را در عشق سپری کرده اید و در یک رابطه عاشقانه بوده اید، اما عشق زندگی تان فقط وقت و انرژی شما را تلف کرده است.

علایم رابطه های یکطرفه

در زیر نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد شریک زندگی و فردی که با شما در رابطه است، به شما عشقی ندارد و عشقی که در آن قرار دارید یک طرفه و نافرجام است.

این فرد به رابطه با شما ادامه می دهد و هیچ اقدامی برای پشتیبانی تان نمی کند. آن‌ها به شما وعده‌ و وعید می دهند، بدون اینکه حداقل‌ها را انجام دهند. آنها همه توجه شما را به خود جلب می کنند. برای هر رابطه ای، عمل کردن به اندازه تمام واژه های عاشقانه مهم است. اینکه کسی با شما معاشقه می کند به این معنی نیست که شما را دوست دارد یا می خواهد چیزی بصورت جدی در رابطه با شما باشد.

رابطه خاموش

شخص خاصی که دوستش دارید به بازی ادامه می دهد و بعد از تماس و برقراری رابطه خاموش می شود، در واقع می تواند بعد از تمام روابط عشقی، بدون تماس، چت یا پیامک سکوت و رابه را ترک کند.درست زمانی که از صحبت کردن در مورد چیزهای مختلفی با هم لذت می‌بردید. او جدی نیست، فقط سرگرمی کوتاه مدتی می خواهد.

آغازگرمکالمات شمایید

همیشه شما هستید که مکالمات را آغاز می کنید، او همیشه در هنگام پیام دادن به شما منفعل است، به نظر می رسد که حرف های زیادی برای گفتن دارد اما برای شما نه. احتمالا شما را دوست دارد، نه آنقدر که شما تصور می کنید.

صرف نظر از اینکه چقدر یک نفر را دوست دارید، بگذارید گاهی دلتنگ شما شود. زمانش که رسید فضا دهید و از گفتگوهای غیرضروری خودداری کنید.

استاد بهانه جویی

اگر مدام بهانه های مختلفی را مطرح می کنند، پس مشکلی وجود دارد. تعریف رابطه با علاقه هر دو طرف هرگز نباید کار دشواری باشد. اگر می گوید برای یک رابطه جدی آماده نیست، اساساً به این معنی است که فقط با شما نمی خواهد باشد زیرا وقتی چیزی را می‌خواهیم آن را دنبال می‌کنیم.

هرگز باز نکنید

همیشه چیزی دارد که او را بیش از حد مشغول می کند، با این حال، شما هرگز نمی دانید آن چیست.همه چیز را فقط از شما پنهان می کند.چیزی برای شما وجود ندارد. این رابطه باعث اتلاف وقت است، از آن فرار کنید. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان