یافته ای عجیب برای افزایش عشق / اگر می خواهید عشق در رابطه تان شعله ور شود بخوانید

خط سلامت : دوری از هم باعث می شود که افراد بیشتر به هم علاقمند شوند. مطالعه نشان می دهد زوج هایی که از راه دور با هم ارتباط دارند و کنار هم زندگی نمی کنند از ارتباط بهتر و عمیق تری بهره می برند.

یافته ای عجیب برای افزایش عشق / اگر می خواهید عشق در رابطه تان شعله ور شود بخوانید

به گزارش خط سلامت محققان می گویند این پژوهش نشان می دهد زوج هایی که کنار هم زندگی می کنند برای تقویت رابطه باید در سطح عمیق تر صحبت کنند و گفت و گوهایشان فقط به امورزندگی روزمره خلاصه نشود.

دوری و دوستی

این یافته تقریباً همه را شگفت‌زده می‌کند، دوری از هم و جدایی باعث می‌شود که قلب علاقه‌مند شود؛ در ضرب المثل ها گفته می شد دوری از هم و جدایی موجب دوستی است.

تلاش برای صمیمیت

طبق مطالعه اخیر، تمام مدت زمانی که زوج ها از راه دور صرف پیامک، چت ویدیویی و ایمیل می کنند به آنها کمک می کند تا ارتباط قوی تری ایجاد کنند. کریستال جیانگ می‌گوید: زوج‌های از راه دور بیشتر از زوج‌های نزدیک و در کنارهم از نظر جغرافیایی در برقراری ارتباط محبت و صمیمیت تلاش می‌کنند و تلاش‌های آنها نتیجه می‌دهد. افراد در روابط از راه دور اغلب پیوندهای قوی تری از ارتباطات ثابت تر و عمیق تر از روابط عادی دارند. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان