برای ترمیم زخم عاطفی این کار را نکنید

یکی از سوالات غم انگیز پس از تمام شدن یک رابطه عاطفی وارد شدن فرد رفته از رابطه عاطفی، به یک رابطه عاطفی جدید است.آنها می خواهند بدانند که در این موارد چگونه باید برخورد کنند؟

برای ترمیم زخم عاطفی این کار را نکنید

به گزارش خبرنگار خط سلامت روانشناسان می گویند باید بدانید که دیر یا زود، فرد رفته از رابطه عاطفی وارد رابطه عاطفی تازه ای خواهد شد. تا زمانی که کاملاً بهبود پیدا نکرده‌اید به هیچ خبری در مورد او توجه نکنید. اگر کسی درباره او حرف می‌زند، آن محل را ترک کنید. هرجا که پیش از این با او در تماس بوده‌اید و اطلاعاتی را به‌دست می‌آوردید ،حذف کنید. هر خبری از او، شما را از مسیر ترمیم زخم عاطفی تان دور می‌کند.

تجسس ممنوع

اگر شنیدید که او با شخص دیگری رابطه عاطفی پیدا کرده، از تجسس خودداری کنید. این کار باعث می‌شود خود را با او مقایسه کنید این کار احساس بدی را ایجاد می‌کند. تفاوتی نمی‌کند که آن شخص زشت است یا زیبا، فقیر است یا ثروتمند. اگر از نظر شما زیبا باشد ، احساس حقارت و بی‌ارزشی به شما دست می‌دهد. اگر در نظرتان شما زیباتر هستید، باز هم حسرت می‌خورید و به‌جهت عدم توانایی خود در حفظ این رابطه عاطفی خود را سرزنش می‌کنید. اگر بشنوید که با فرد جدیدی هنوز وارد رابطه نشده است، امیدوار می‌شوید که می‌توانید او را به رابطه عاطفی بازگردانید بنابراین در هر دو صورت بهبود خود را به تاخیر می‌اندازید.

بدانید که قرار نیست او تا آخر عمر تنها بماند، پس اگر به‌طور غیرمنتظره‌ای شنیدید که او وارد رابطه عاطفی جدیدی شده است، شوکه نشوید. دیر یا زود این اتفاق بایستی می‌افتاد. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان