خروپف را ساده نبینید و شوخی نکنید + این نوشیدنی مشکلات خر و پف را کم می کند

خط سلامت: ممکن است جزو 45 درصد بزرگسالانی باشید که حداقل گاهی اوقات خروپف می کنند یا احتمالاً فردی را می شناسید که این کار را انجام می دهد.

 خروپف را ساده نبینید و شوخی نکنید + این نوشیدنی مشکلات خر و پف را کم می کند

فردی که خروپف می کند اغلب شریک زندگی خود را از خواب راحت شبانه باز می دارد، که می تواند استرس زا باشد.

​به گزارش خط سلامت دکتر دانیل پی اسلاتر، متخصص گوش و حلق و بینی و متخصص خروپف در کپیتال گوش و حلق و بینی در آستین، تگزاس، می گوید: خروپف می تواند مشکلات واقعی در ازدواج ایجاد کند.

خروپف را متوقف کنید

اسلاتر می گوید : نه تنها خروپف آزاردهنده است، بلکه 75 درصد از افرادی که خروپف می کنند دچار آپنه انسدادی خواب هستند (زمانی که تنفس در خواب برای مدت کوتاهی مختل می شود)، که خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش می دهد.

با این دستور العملی که ما داریم، اکنون می توانید خروپف را فراموش کنید، بدون اینکه به دنبال هر نوع داروی داروخانه ای بگردید، که به مرور زمان برای سلامتی ما چندان مفید نیست. پس ب بینی د چگونه آن خروپف ها را از بین ببرید تا بتوانید به همسرتان و بقیه افراد خانه اجازه دهید بخوابند.
گاهی اوقات خلط اضافی در بینی یا گلو فرد مبتلا می تواند یکی از دلایل آن باشد. و اینجاست که پادزهر ما وارد می شود: یک آبمیوه خانگی ضد خروپف. فقط با گرفتن موارد زیر توسط فردی که خروپف می کند، خواهید دید که چگونه همه چیز به حالت عادی باز می گردد و آرامش دوباره در شب های شما برای استراحت حکم‌فرما خواهد شد.

مواد لازم

2 عدد سیب
2 عدد هویج
¼ لیمو
1 ریشه زنجبیل تازه

طرز تهیه

آب لیمو سرشار از ویتامین C است که به کاهش مایعات بینی و پاکسازی بینی کمک می کند. زنجبیل به تسکین مجاری بینی از فشار یا درد بیش از حد کمک می کند. و سیب و هویج فقط به پاک کردن بینی کمک می کند. همچنین به شما این امکان را می دهد که خوب بخوابید.

همه مواد را در مخلوط کن مخلوط کنید و آب حاصل را چند ساعت قبل از رفتن به رختخواب بنوشید.

اگر متوجه شدید گاهی اوقات تنفس شما قطع می شود یا به سختی می خوابید، باید با پزشک مشورت کنید. در حالی که خروپف به طور کلی طبیعی و بی ضرر است، گاهی اوقات می تواند مشکلی باشد که نیاز به مراقبت پزشکی دارد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان