چقدر باید بخوابیم، بنشینیم و بایستیم؟ + محققان تایم ها را میلیمتری اعلام کردند

خط سلامت: بر اساس تحقیقات جدید انجام‌شده در استرالیا، میزان بهینه خواب، نشستن و ایستادن می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر سلامت قلب داشته باشد.

چقدر باید بخوابیم، بنشینیم و بایستیم؟ + محققان تایم ها را میلیمتری اعلام کردند

این تحقیق نشان می‌دهد برای حفظ سلامت قلب ، افراد باید روزانه حدود ۸ ساعت و ۲۰ دقیقه بخوابند. این در حالی است که میانگین خواب شبانه در انگلستان ۷ ساعت است که کمتر از میزان توصیه‌شده می‌باشد.

به گزارش خط سلامت همچنین، یافته‌های این مطالعه توصیه می‌کنند افراد نباید بیش از ۶ ساعت و ۱۰ دقیقه در روز بنشینند. این میزان کمتر از میانگین ۹ ساعت نشستن روزانه‌ای است که بسیاری از مردم انگلستان تجربه می‌کنند. نشستن طولانی مدت با مشکلاتی همچون چاقی، دیابت نوع ۲ و بیماری‌های قلبی ارتباط دارد.

از سوی دیگر، محققان توصیه می‌کنند افراد باید حدود ۵ ساعت و ۱۰ دقیقه در روز ایستاده باشند تا از اثرات منفی نشستن طولانی جلوگیری کنند. ایستادن بیشتر می‌تواند به بهبود جریان خون، تنظیم بهتر قند خون و کاهش التهاب کمک کند.

این مطالعه به طور کلی نشان می‌دهد افزودن فعالیت‌های سبک مانند خانه‌داری، باغبانی و پیاده‌روی به برنامه روزانه و افزایش مدت زمان ایستادن و خواب، می‌تواند خطر بیماری‌های قلبی و دیابت نوع ۲ را به طور چشمگیری کاهش دهد.

 

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان