هولاهوپ کلید سلامت در 2024

خط سلامت: محبوبیت هولا هوپ به سرعت در حال افزایش است آن را به عنوان سریع ترین روند رشد تناسب اندام سال در جهان برای سال 2022 معرفی کرده اند.

هولاهوپ کلید سلامت در 2024

هولاهوپ ینگ به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین روندهای تناسب اندام سال است.

به گزارش خط سلامت آیا هولا هوپینگ می تواند به شما کمک کند که شکل و احساس شگفت انگیزی داشته باشید؟

جستجو برای هولا هوپ وزنی در سال جاری بیش از 300٪ افزایش یافت، زیرا مردم به دنبال تمرینات سرگرم کننده در خانه بودند که می توانند با حداقل تجهیزات انجام شوند. 

تقویت عضلات ناحیه کر با هولا هوپ

هولا هوپ برای عضلات مرکزی عالی است.

کارلی نوین، معلم یوگا می گوید: هولا هوپ نه تنها می تواند عضلات را تقویت کند و استقامت ایجاد کند، بلکه می تواند انعطاف پذیری و تحرک مفصل را نیز بهبود بخشد.

اگر عضلات بسیار سفت دارید، توصیه می کنم قبل از شروع به کشش توجه ویژه ای داشته باشید. هولا هوپ برای تقویت و تحرک زانوها واقعا مفید است، اگر زانوهای شما کمی ضعیف هستند. اغلب زانوهای بد ناشی از عدم تحرک لگن است که هولاهوپ می تواند آن را بهبود بخشد.

ثابت ایستادن برای شروع به معنای حرکت کمتر از زانو است، همانطور که حلقه زدن پیشرفت می کند  باعث ایجاد انعطاف مفاصل زانو و عضلات اطراف می شود.

مهمتر از همه، از آن لذت ببرید. به کالری فکر نکنید یا روی تکنیک تمرکز نکنید. هیچ تمرینی بهتر از تمرینی که از آن لذت می برید وجود ندارد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان