طرز تهیه کیک پنیری توت فرنگی با جو دوسر شبانه

خط سلامت: جو دوسر فیبر را برای سلامت قلب فراهم می کند. در مجموع، جو با کاهش کلسترول و کنترل بهتر قند خون مرتبط است.

طرز تهیه کیک پنیری توت فرنگی با جو دوسر شبانه

آیا پنیر خامه ای مفید است؟ در حالی که پنیر خامه ای حاوی مقداری چربی اشباع شده است (ما در این دستور از پنیر خامه‌ای کم‌چرب استفاده می‌کنیم) حاوی مواد مغذی از جمله کمی پروتئین و ویتامین های A و D را فراهم می کند.

به گزارش خط سلامت توت فرنگی سرشار از مواد مغذی و فواید سلامتی است. آنها آنتی اکسیدان، فیبر، ویتامین C و پتاسیم را ارائه می کنند. توت فرنگی با التهاب کمتر، قلب و مغز سالم تر و کنترل بهتر گلوکز خون مرتبط است.

 

طرز تهیه کیک پنیری توت فرنگی باجو دوسر

زمان فعال: 20 دقیقه

زمان سرد شدن: 8 ساعت

زمان کل: 8 ساعت 20 دقیقه

مواد لازم

1 و 3/4 فنجان جو دو سر قدیمی

1 و 3/4 فنجان شیر بادام شیرین نشده

1 فنجان ماست یونانی

1 و 1/2 قاشق غذاخوری دانه چیا سفید یا سیاه 

2 و 1/2 قاشق غذاخوری شربت افرا 

4 قاشق چایخوری عصاره وانیل

4 فنجان توت فرنگی تازه 

1/2 قاشق چایخوری پوست لیمو

6 اونس پنیر خامه ای کم چرب 

2 قاشق چایخوری آب لیمو

1/2 فنجان خرده کراکر 

طرز تهیه

جو دوسر، شیر بادام، ماست، دانه چیا، 1 قاشق غذاخوری شربت افرا و 2 قاشق چایخوری وانیل را در یک کاسه متوسط ​​ترکیب کنید. خوب به هم بزنید. روی آن را بپوشانید و حداقل 8 ساعت یا حداکثر 4 روز در یخچال قرار دهید.

در همین زمان، 3 فنجان توت فرنگی را پوست گرفته و خرد کنید. در یک کاسه متوسط ​​قرار دهید. پوست لیمو و 1 و 1/2 قاشق غذاخوری شربت افرا باقی مانده را اضافه کنید. به آرامی بریزید تا ترکیب شود. روی آن را بپوشانید و تا زمان استفاده یا حداکثر تا 4 روز در یخچال قرار دهید.

پنیر خامه ای، نصف و نیم، آب لیمو و 2 قاشق چایخوری وانیل باقیمانده را با یک کفگیر لاستیکی در یک کاسه متوسط ​​مخلوط کنید تا پف کرده و یکدست شود، حدود 1 دقیقه. روی آن را بپوشانید و تا زمان استفاده یا حداکثر تا 4 روز در یخچال قرار دهید.

1/4 فنجان مخلوط توت فرنگی را در هر یک از 4 شیشه بریزید. 1/2 فنجان مخلوط جو دوسر را روی مخلوط توت فرنگی در هر شیشه بریزید.

هر کدام را با 1 و 1/2 قاشق غذاخوری مخلوط پنیر خامه ای بپوشانید. لایه ها را تکرار کنید. روی هر شیشه 2 قاشق غذاخوری خرده کراکر گراهام بپوشانید. 1 فنجان توت فرنگی باقی مانده را برش بزنید؛ بین آنها تقسیم کنید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان