این 3 مکمل را یک متخصص گوارش هر روز مصرف می کند

خط سلامت: مکمل ها بخشی از زندگی همه افراد را تشکیل می دهند و همه یک سوال اساسی دارند که چه مکملی را بخورند.

این 3 مکمل را یک متخصص گوارش هر روز مصرف می کند

پیش‌بینی می‌شود که تا سال 2025 ارزش صنعت مکمل‌های غذایی در جهان تقریباً 200 میلیارد دلار باشد، بیشتر مواد مغذی خود را می توانید از غذای خود دریافت کند.

به گزارش خط سلامت ، پزشکان متخصص گوارش سه مکمل برای تکمیل تغذیه سالم راتوصیه می کنند.  البته مکمل ها زمانی مفید هستند که در رقابت با غذا نباشند.

ویتامین دی

ویتامین D  راز طول عمر است.  این دلیل که به بدن کمک می‌کند کلسیم را جذب کند و سلامت استخوان‌ها را بهبود بخشد.

رایان اندروز، یک متخصص تغذیه می گوید اکثر ما می‌توانیم ویتامین D کافی را از نور خورشید دریافت کنیم. همچنین می توانید ویتامین D را از شیر غنی شده، قارچ و ماهی های چرب مانند قزل آلا، سالمون، تن و ماهی خال مخالی دریافت کنید.

امگا 3

اسیدهای چرب امگا 3 عملکردهای ضروری را در بدن انجام می دهند، مانند کمک به سلامت سلول، چشم و قلب و رشد جنین در رحم. شما می توانید امگا 3 را از روغن ماهی دریافت کنید. کارشناسان مطمئن نیستند که آیا مکمل های روغن ماهی به سلامت ما کمک می کند یا اینکه مزایای آن از ترکیب مواد مغذی موجود در ماهی کامل می آید. اما یک مطالعه بزرگ در سال 2018 نشان داد که مصرف مکمل های امگا 3 می تواند برای افرادی که ماهی نمی خورند مفید باشد.

علاوه بر ماهی های چرب، امگا 3 نیز در آجیل ها و دانه هایی مانند دانه کتان و گردو، روغن های گیاهی مانند سویا و کانولا و محصولات غنی شده یافت می شود.

پری بیوتیک ها

پری بیوتیک ها موادی هستند که باکتری های روده را تغذیه می کنند و هدف مکمل های پری بیوتیک بهبود تعادل این باکتری ها است - اگرچه مزایای سلامتی این مکمل ها به اثبات نرسیده است.می توانید پری بیوتیک ها را در غذاهایی مانند تره فرنگی، سیر، پیاز، مارچوبه و نخود سیاه دریافت کنید.برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان