6 پودر گیاهی در طب آیورودا برای کاهش وزن و هضم غذا

خط سلامت: آیا با مشکلات گوارشی دست و پنجه نرم می کنید؟ اگر بله، خواص گیاهان آیورودا را در رژیم غذایی خود بیاورید و سلامت کلی گوارش خود را به طبیعی ترین روش بهبود بخشید.

6 پودر گیاهی در طب آیورودا  برای کاهش وزن و هضم غذا

 تریفالا یکی از بهترین معجون های  آیورودا است که می تواند به هضم غذا ، مشکلات دندانی، کاهش وزن و موارد دیگر کمک کند.

به گزارش خط سلامت تریفالا که از سه میوه آملا، بیبیتاکی و هاریتاکی ساخته شده است، دارای خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی، ضد ویروسی، ضد پیری و غیره است. پودرهای آماده این گیاهان دارویی  در بازار وجود دارد که به شما کمک می کند از مزایای آن بهره مند شوید. این پودرها به بهبود سلامت تنفس، سلامت گوارش، سلامت ایمنی و محافظت از بدن در برابر بیماری های مزمن کمک می  کند. مصرف منظم پودر همچنین می تواند به مدیریت وزن سالم و سلامت پوست و مو کمک کند. 

پودر چرنا آیورودا

اگر به دنبال بهترین تریفالا چرنا هستید، آیورودا ممکن است انتخاب خوبی برای شما باشد این چرنا که سرشار از پودرهای آملا، پودر هاریتاکی و پودر باهدا است، باعث کاهش یبوست، بهبود حرکت روده و هضم سالم می  شود. این گیاه همچنین ممکن است به بهبود متابولیسم، دفع سموم از بدن و حمایت از کاهش وزن سالم کمک کند.

سرشار از مواد مغذی ضروری است که ممکن است به بهبود بینایی، مو و پوست شما کمک کند. وجود آنتی اکسیدان ها در این پودر ممکن است به محافظت از بدن شما در برابر رادیکال های آزاد و تقویت سیستم ایمنی شما کمک کند.

پودر تریفالا هند ارگانیک

پودر تریفالا ارگانیک هند باعث تعادل واتا (حرکت و ارتباط)، پیتا (هضم و دگرگونی) و کافا (انسجام، ساختار و روانکاری) می  شود. این پودر به سم زدایی بدن  و حمایت از دستگاه گوارش کمک می  کند. مصرف منظم این چرنا همچنین ممکن است سلامت گوارش شما را بهبود بخشد و به حذف رسوبات چربی از بدن شما کمک کند.

پودرچرنا آیورودیک تریفالا ارگانیک

چرنا آیورودیک تریفالا ارگانیک سرشار از ویتامین C، آنتی اکسیدان ها و سایر مواد مغذی ضروری است. این ترکیب قوی از سه میوه به بهبود سلامت گوارش و مکانیسم دفاعی طبیعی بدن کمک می  کند. مصرف منظم این پودر نیز به سلامت پوست کمک می  کند.

پودر تریفالا هربال هیلز

پودر تریفالا هربال هیلز حاوی تریدوزا و خواص آنتی اکسیدانی است. این پودر باعث حفظ سلامت سیستم گوارش و بهبود متابولیسم می شود. این چرنا ممکن است از مدیریت وزن سالم نیز پشتیبانی کند. وجود خواص ملین در پودر تریفالا  بدن را سم زدایی و پاکسازی می  کند. همچنین  به عملکرد روان روده و رفع یبوست کمک می  کند.

پودر میوه تریفالا

پودر میوه تریفالا سرشار از خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است. این چرنا باعث  بهبود حرکت روده، رفع یبوست و بهبود سلامت گوارش می شود. مواد مغذی ضروری آن نیز ممکن است به بهبود سلامت مو و پوست کمک کند.

پودر جین تریفالا چرنا

این پودرتأثیر ملایمی بر حرکت روده دارد. همچنی ن سموم بدن را پاک می کند، بافت های سالم را جوان می کند و سلامت را بهبود می بخشد. این پودر همچنین شما را از یبوست تسکین می  دهد و فرآیندهای گوارشی را تنظیم کند. تنظیم متابولیسم، این چرنا ممکن است به سوختگی هم کمک کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان