برنج چاق می کند یا نه؟ + یافته ها متعجب تان می کند

خط سلامت: برنج چاق می کند یا نه ؟ برنج اگر چه یک ماده غذایی محبوب و در دسترس است که امکان تهیه وعده های غذایی را آسان می کند اما همواره باترس از چاقی همراه است.

برنج چاق می کند یا نه؟ + یافته ها متعجب تان می کند

آیا برنج چاق می کند؟ آیا برنج آب پز برای کاهش وزن کمک می کند یا چاق می کند؟ 

به گزارش خط سلامت پاسخ ساده به این سوال این است که آنچه می خورید شما را چاق نمی کند، بلکه مقدار مصرف آن است. بنابراین، زیاده روی در خوردن هر چیزی از جمله برنج می تواند باعث افزایش وزن شود و شما را چاق کند. 

یکی از روش های رایج مصرف برنج به نام برنج پف کرده نیز می تواند برای کاهش وزن عالی باشد. این یک غلات است که از حرارت دادن هسته برنج تهیه می شود. بنابراین، امیدواریم که به سؤال خود در مورد "آیا برنج برای کاهش وزن مفید است؟" اشاره مختصری داشته باشید؟

برنج و کاهش وزن - تضاد چیست؟ 

ارتباط بین برنج و کاهش وزن بر اساس نوع برنجی که فرد مصرف می کند متفاوت است. 

اگرچه برنج سفید ارزش غذایی کمتری نسبت به برنج قهوه‌ای دارد، اما در نظر گرفته نمی‌شود که تأثیر منفی بر بدن داشته باشد. با این حال، همچنین اطلاعات زیادی در مورد اینکه چگونه می تواند به کاهش وزن کمک کند، وجود ندارد.  

با کنار گذاشتن برنج سفید، برنج قهوه ای پخته شده برای کاهش وزن مدت زیادی است که مورد استفاده علاقه مندان به تناسب اندام بوده است. 

تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که غلات کامل از جمله برنج سبوس‌دار مصرف می‌کنند، بارها نشان داده شده که وزن کمتری نسبت به افرادی دارند که خطر افزایش وزن کمتری ندارند.  برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان