این گیاه رفع یبوست و سلامت مغز و استخوان ها را با ممکن می کند

خط سلامت: کاسنی به تنظیم گرلین (هورمون گرسنگی) کمک می کند و احساس سیری را افزایش می دهد. بنابراین، مصرف کاسنی احساس سیری را افزایش می دهد، پرخوری را کاهش و به کاهش وزن کمک می کند.

این گیاه رفع یبوست و سلامت مغز و استخوان ها را با ممکن می کند

کاسنی حاوی منگنز و ویتامین B6 است که هر دو برای تشکیل انتقال دهنده های عصبی (پیام رسان های شیمیایی) در مغز مورد نیاز هستند و در نتیجه به بهبود سلامت مغز کمک می کند.

کاسنی و یبوست

به گزارش خط سلامت فیبر اینولین موجود در کاسنی به عنوان یک پری بیوتیک عمل می کند و به بهبود سلامت گوارش در کودکان، بزرگسالان و سالمندان کمک می کند. علاوه بر این، وجود این فیبر اسید معده را تحریک می کند، حرکات روده را بهبود می بخشد و به رفع یبوست کمک می کند. 

کاسنی و سلامت استخوان ها

سلامت استخوان را می توان با بهبود توده استخوانی و تراکم مواد معدنی بهبود بخشید. مطالعات نشان می دهد کربوهیدرات ها و فیبرهای غذایی مانند اینولین برای بهبود جذب کلسیم شناخته شده اند که بر سلامت استخوان تأثیر مثبت می گذارد. یافته ها نشان داد اینولین کاسنی باعث افزایش تراکم استخوان می شود. این نشان می دهد مصرف کاسنی به بهبود تراکم مواد معدنی استخوان کمک می کند و بنابراین، پتانسیل بهبود سلامت استخوان را دارد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان