6 کاری که اگر صبح ها انجام دهید هیچوقت مریض نمی شوید

خط سلامت: تناسب اندام از طریق رعایت نکات تغذیه ای و ورزش ایجاد می شود. افرادی که تناسب اندام دارند به سلامتی خود توجه زیادی می کنند.

6 کاری که اگر صبح ها انجام دهید هیچوقت مریض نمی شوید

تناسب اندام فرایندی مادام العمر است و نیازمند برنامه ریزی دقیق و داشتن عادات سالم روزانه است.

به گزارش خط سلامت افرادی که تناسب اندام دارند و سالم هستند روتین روزانه ویژه ای برای خود دارند.

تناسب اندام و عادات صبحگاهی

تناسب اندام با افزایش سلامتی بدن همراه است. افرادی که به تناسب اندام و سلامتی خود اهمیت زیادی می دهند عادات صبحگاهی زیر را دارند.

 آبرسانی

افراد سالم و دارای تناسب اندام اهمیت هیدراتاسیون را درک می کنند . پس از یک خواب طولانی شبانه، بدن به طور طبیعی دچار کم آبی می شود. این افراد اولین کاری که انجام می دهند نوشیدن یک (یا دو لیوان) آب است.

این عمل ساده بدن را بیدار می کند و متابولیسم را شروع می کند. مثل این است که به اندام های داخلی خود "صبح بخیر" بگویید. به علاوه، به دفع سمومی که در طول شب انباشته شده اند کمک می کند.

فعالیت بدنی

ورزش یک مراسم صبحگاهی غیرقابل مذاکره برای تناسب اندام و سالم است. این مسئله همیشه در مورد رفتن به باشگاه یا دویدن نیست . حتی یک پیاده روی سریع، یوگا، یا یک تمرین سریع در خانه مهم است.

حرکت دادن بدن در اول صبح سطح انرژی را افزایش می دهد، متابولیسم را شروع می کند و به شما کمک می کند در طول روز احساس خوبی داشته باشید. به علاوه، این یک راه عالی برای پاکسازی ذهن و آماده شدن برای روز آینده است.

صبحانه مغذی

افرادی که سالم هستند صبحانه بسیار جدی می گیرند. آن‌ها می‌دانند که یک صبحانه مغذی، رنگ و بوی روزشان را تنظیم می‌کند.

بهبود سلامت روان

افراد سالم ودارای تناسب اندام فقط بر سلامت جسمانی خود تمرکز نمی کنند، بلکه سلامت روانی خود را نیز در اولویت قرار می دهند. این  مسئله از طریق مدیتیشن، یادداشت روزانه یا صرفاً ساکت نشستن با یک فنجان قهوه می باشد.

فقط 5 تا 12 دقیقه مدیتیشن در صبح اضطراب و استرس را کاهش می دهد و تمرکز و خلاقیت را بهبود می بخشد.

 ابراز قدردانی

شروع روز با حس شکرگزاری یکی دیگر از مراسم رایج در بین افراد سالم و تندرست است. این شکرگزاری در مورد اعتراف به خوبی های زندگی و شروع روز با یک ذهنیت مثبت است.

برنامه ریزی روزانه

افراد سازنده دوست ندارند کارها را به شانس بسپارند. آن ها هر روز صبح زمانی را برای برنامه ریزی روز خود اختصاص می دهند. این کار به آن‌ها کمک می‌کند تا سازماندهی شده و متمرکز بمانند و تضمین می‌کند که مهم‌ترین کارها را انجام می‌دهند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان