میان وعده های میکرو برای رسیدن به تناسب اندام

خط سلامت: تناسب اندام و تبدیل کردن ورزش به یک عادت ثابت و منظم سخت است، به خصوص زمانی که شما درگیر شغل، تعهدات خانوادگی و سایر نیازهای وقت خود هستید.

میان وعده های میکرو برای رسیدن به تناسب اندام

تناسب اندام و تبدیل کردن ورزش به یک عادت ثابت و منظم سخت است، به خصوص زمانی که شما درگیر شغل، تعهدات خانوادگی و سایر نیازهای وقت خود هستید.
به گزارش خط سلامت یک نقطه شروع خوب، یا صرفاً یک راه خوب برای افزودن به یک عادت ورزشی موجود، این است که «میان‌وعده‌های» را در برنامه روزانه خود ادغام کنید.

تناسب اندام چگونه از "میکرو تمرینات" تاثیر می‌گیرد؟

تناسب اندام و میکرو تمرینات یعنی (دوره‌های کوتاه فعالیت، که در طول روز پراکنده شده‌اند) می‌توانند در احساس شما و همچنین سلامت کلی شما تفاوت ایجاد کنند.

تناسب اندام و بهبود سلامتی

تناسب اندام بدست آمده از فعالیت های کوچک و تاثیر آن بر بهبود سلامتی قلبی تنفسی را با تحقیقاتی درباره 20 ثانیه بالا رفتن شدید از پله ها، سه بار در روز، سه روز در هفته، بررسی کردند. پس از شش هفته، حدود 5٪ بود. 
 یک برنامه تمرینی منظم که شامل تمرینات قلبی عروقی و قدرتی باشد، می‌تواند سلامت شما را بهبود بخشد.

چه طور باید شروع کرد؟

یکی از بهترین راه‌ها برای گنجاندن میان‌وعده‌ها این است که عادت کنید در یک روز معین، شما عادت‌هایی مانند یک استراحت و قهوه در نیمه روز دارید. بنابراین در حالی که منتظر دم کشیدن قهوه هستید، کمی حرکت کنید.
همچنین می توانید با تنظیم یک تایمر برای یادآوری حرکت پس از یک بازه زمانی خاص، روش پومودورو را برای سلامتی بهتر انتخاب کنید. نکته اصلی در مورد حرکت است. فردی که کاملاً بی تحرک است، احتمالاً شروع به بالا رفتن از پله‌ها به مدت 20 ثانیه نخواهد کرد. حرکات مختلفی را هدف قرار دهید که هم برای قلب و ریه ها و هم برای عضلات مفید باشد.
به یاد داشته باشید هیچ نوع تمرینی بهتر از هر نوع دیگر نیست، اما باید گروه‌های عضلانی بزرگ خود را درگیر کنید تا ضربان قلب خود را همزمان افزایش دهید.
تحقیقات نشان می دهد گنجاندن فعالیت بدنی، سبک زندگی متناوب در زندگی روزمره می‌تواند تأثیرگذار باشد. حتی با دفعات سه بار در روز، هر کدام یک یا دو دقیقه با کاهش بیماری های قلبی عروقی و مرگ و میر ناشی از سرطان همراه است. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان