آخرین نسخه دانشمندان برای افزایش انرژی

خط سلامت: استرس و اضطراب بر زندگی تأثیر می گذارد و بهره وری و کارایی ما را کاهش می دهد. در نتیجه ممکن است ما را وارد یک چرخه معیوب کند. ما مدام تمرکز خود را از دست می دهیم و بیشتر احساس تنش می کنیم. در نتیجه کارایی ما به شدت کاهش می یابد.

آخرین نسخه دانشمندان برای افزایش انرژی

استرس و اضطراب که زیاد می شود به کمک بیشتری برای کاهش استرس و اضطراب نیاز داریم.

به گزارش خط سلامت برخی ممکن است مدیتیشن را پیشنهاد کنند که کاملاً مفید است. دیگران ممکن است پیشنهاد کنند که ما باید رژیم غذایی خود را بهبود بخشیم و وعده های غذایی متعادل بخوریم.

یک رژیم غذایی با کیفیت پایین و کمبود ویتامین می تواند تحمل ما را برای مقابله با موقعیت های چالش برانگیز کاهش دهد. نتیجه این است که ما همیشه مضطرب خواهیم بود. این همچنین برای افرادی که به طور کلی در مدیریت شرایط سخت مهارت دارند نیز صادق است. اگر سطوح ویتامین ها و مواد معدنی را در سیستم خود به خوبی تنظیم نکنید، در نهایت دچار استرس می شوید و بنابراین نمی توانید به طور موثر عمل کنید.

ویتامین ضد استرس

به عنوان مثال ویتامین B-1 را در نظر بگیرید . این ویتامین "ضد استرس" نامیده می شود. تاثیر بسیار زیادی در افزایش قدرت و تقویت سیستم ایمنی دارد. این ویتامین می تواند به تقویت توانایی ما برای عبور از محیط های تحریک کننده کمک کند.

ویتامین ضد اضطراب

یکی دیگر از ویتامین های قوی برای استرس و اضطراب ویتامین D است . بر اساس تحقیقات "اضطراب و اختلالات عاطفی" در موسسه غدد درون ریز سطوح ناکافی ویتامین D شانس ابتلا به اختلالات اضطرابی را افزایش می دهد. با نگاهی دقیق تر افرادی که از اضطراب و افسردگی رنج می برند، معمولاً کمبود کلسیدیول دارند که یک محصول جانبی ویتامین D است.

ویتامین آرامش

ویتامین B-12 همچنین نقش حیاتی در حفظ آرامش و ثبات ما دارد. بر اساس یک مطالعه در ژورنال تحقیقات بیومدیکال و بالینی سطح ویتامین B-12 در بدن یک عامل مهم در ایجاد افسردگی و اضطراب است. شکی نیست که ویتامین B12 یکی از کاربردی ترین گزینه ها برای درمان و پیشگیری از افسردگی و اضطراب است.

ویتامین کنترل اضطراب

امگا 3 گزینه دیگری برای کنترل اضطراب است. یک بررسی سیستماتیک و متاآنالیز در سال 2018 انجام شد تا ببیند آیا درمان با اسیدهای چرب غیراشباع امگا 3 برای اضطراب ممکن است در تنظیمات بالینی موثر باشد یا خیر. این بررسی نشان داد امگا 3 برای کاهش علائم اضطراب بالینی مفید است.

ویتامین اضطراب

کمبود منیزیم نیز با اضطراب مرتبط است. منیزیم برای سلامت جسمی و روانی ما ضروری است. جدای از مضطرب بودن روز و شب، اگر مرتباً با اسپاسم عضلانی، یبوست و خستگی دست و پنجه نرم می کنید، ممکن است کمبود منیزیم داشته باشید. با این حال، بهتر است قبل از هر نتیجه گیری، آزمایش خون انجام دهید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان