این دمنوش ها ویژه زنان باردار است

خط سلامت: دمنوش گیاهی در بارداری یکی از راه های کمک کننده به کاهش ناراحتی های دوران بارداری است .

این دمنوش ها ویژه زنان باردار است

دمنوش گیاهی به جای چای ساده در دوران بارداری بهتر است، نوشیده شود زیرا مصرف چای ساده می تواند به دلیل داشتن کافئین برای زنان باردار محدود باشد.

به گزارش خط سلامت اکثر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی نسبت به مصرف زیاد کافئین در دوران بارداری هشدار می دهند. کافئین فشار خون و ضربان قلب را افزایش می دهد که در بارداری مضر است.

دمنوش های دوران بارداری

دمنوش بابونه : به تسکین اضطراب کمک می کند، ناراحتی معده را آرام می کند و ذهن را برای خواب بهتر آرام می کند. بابونه برای تهوع صبحگاهی و بی خوابی سه ماهه سوم عالی است.

رازیانه : برای هضم غذا، حالت تهوع و سوزش سر دل عالی است و شیر مادر را در دوران شیردهی افزایش می دهد. همچنین برای کمک به تسکین نوزادان کولیکی مورد استفاده است.

برگ قاصدک : دارای پتاسیم، کلسیم، ویتامین A و C و سایر مواد مغذی است. این برگ ادرار آور است و به بدن کمک می کند مواد زائد را از خون و مجاری ادرار دفع کند.

ریشه قاصدک : یک عنصر محبوب در ترکیبات گیاهی "قهوه" است. ریشه به عنوان مقوی کبد عمل می کند و به کبد کمک می کند تا هورمون ها را تنظیم کند و صفرا را برای هضم بهتر چربی آماده کند. در طب چینی برای سلامت سینه و کاهش یبوست استفاده می شود.برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان