این 5 چیز پوست تان را کدر و پیر و پر چین و چروک می کند

خط سلامت: همه ما آرزوی داشتن پوستی عالی را داریم به همین دلیل است که ما بی‌وقفه کرم روز، کرم شب و ضدآفتاب را روی صورت خود می‌مالیم و تا زمانی که دیگر نتوانیم اسکراب کنیم، اسکراب می‌کنیم.

این 5 چیز پوست تان را کدر و پیر و پر چین و چروک می کند

 کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای بهبود و زیبایی پوست خود انجام دهید.

به گزارش خط سلامت احتمالاً متوجه نیستید، اما چند عادت و عمل روزانه وجود دارد که تأثیر بدی روی پوست دارد. ما فهرستی از این موارد را گردآوری کرده ایم.

پنج چیز که تاثیر بدی روی پوست می گذارد

 آلودگی هوا

چه با ماشین سوار شوید، چه دوچرخه سواری کنید یا همه جا پیاده روی کنید: نمی توانید از آلودگی هوا جلوگیری کنید. تأثیر  آلودگی هوا بیشتر از آنچه فکر می کردید روی پوست شما دارد.

تشعشعات UV، دود اگزوز و دود سیگار در اطراف ما هستند. آنها نقش زیادی در روند پیری پوست دارند. می توانید با محصولات خاصی که حاوی آنتی اکسیدان و اسید هیالورونیک هستند از پوست خود در برابر این موارد محافظت کنید. این مواد از چین و چروک جلوگیری کرده و روند پیری را کاهش می دهند.

 مصرف شکر

خوردن شکر خوب نیست، اما آیا می دانستید که روی پوست نیز تاثیر می گذارد؟ وقتی شکر زیاد می خورید، زودتر آن خطوط نازک را پیدا می کنید و پوست کدر می شود.

مجبور نیستید مصرف شکر را به طور کامل متوقف کنید، اما فقط مصرف کمی کمتر برای آن در حال حاضر تفاوت ایجاد می کند.

روبالشی 

هنگامی که خواب هستید، سلول های پوست شما بر می گردد. سلول های مرده روی روبالشی قرار می گیرند. حداقل هفته ای یکبار ملحفه های تخت خود را عوض کنید تا پوست تان در معرض باکتری قرار نگیرد.

صفحه کلید 

هر چند وقت یکبار صفحه کلید کامپیوتر یا لپ تاپ خود را تمیز می کنید؟

تحقیقات نشان داده است صفحه کلید شما 20000 برابر بیشتر از توالت کثیف است بنابراین صفحه کلید خود را به طور منظم تمیز کنید!

صفحه نمایش گوشی

گوشی  بدون اینکه متوجه شوید نور آبی ساطع می کند. هنگامی که چشمان خود را برای مدت طولانی در معرض این نور قرار دهید، هنگام خوابیدن در شب با مشکل بیشتری مواجه خواهید شد. به نوبه خود، کمبود خواب تأثیر بدی روی پوست می گذارد.

به علاوه، تلفن‌ها اغلب صفحه‌نمایش‌های بسیار روشنی دارند که می‌تواند باعث شود به آن‌ها نگاه کنید. این باعث ایجاد چین و چروک در دراز مدت می شود. روشنایی گوشی خود را کم کنید و آن را کمی بیشتر کنار بگذارید.برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان