3 کاری که پدران الکلی با جگر گوشه های شان می کنند

خط سلامت: پدرانی که مشروبات الکلی زیاد مصرف می کنند، مشارکت مثبت کمتری با فرزندان خود خواهند داشت.

3 کاری که پدران الکلی با جگر گوشه های شان می کنند

به گزارش خط سلامت یک مطالعه جدید گزارش می دهد پدرانی که مشروبات الکلی می خورند کمتر با فرزندان خود درگیر هستند. درمان مصرف زیاد الکل توسط پدر می تواند پویایی خانواده را بهبود بخشد.

بر اساس تحقیقات جدید در چند کشور پدرانی که به نوشیدن مشروبات الکلی اذعان دارند کمتر با فرزندان خود مرتبط هستند. در سطح جهانی، مردان به طور فزاینده ای در رشد کودکان نقش دارند.

پدران الکلی

بر اساس تحقیقات بالینی و تجربی پیشگیری یا درمان مصرف زیاد الکل در بین پدران ممکن است مزایای گسترده ای برای خانواده ها داشته باشد.

مطالعات قبلی در سرتاسر جهان مضرات مشکل‌ساز الکل والدین را بر روابط خانوادگی و رشد کودکان نشان داده‌اند. اختلال مصرف الکل توسط پدر، موجب افسردگی و کاهش رضایت زناشویی برای والدین می شود.

مصرف مشروبات الکلی زیاد با کودک آزاری و بی‌توجهی و خشونت شریک جنسی مرتبط است.

پدران الکلی و فرزندپروری

اطلاعات کمی در مورد تأثیر مصرف زیاد الکل بر روابط پدران با فرزندان شان، از جمله میزان مشارکت آنها، وجود ندارد. برای مطالعه جدید محققان از مجموعه داده هایی استفاده کردند پنج کشور کم‌درآمد در آسیا را پوشش می‌داد تا رابطه بین نوشیدن زیاد الکل و ارتباط مردان با فرزندان شان را بررسی می کرد.

به طور کلی، شرکت‌کنندگانی که مشروبات الکلی بیشتری را گزارش کردند، نسبت به افرادی که تمایل به مصرف زیاد مشروبات الکلی نداشتند، مشارکت کمتری را گزارش کردند.

مطالعات قبلی در سرتاسر جهان مضرات مصرف مشکل‌ساز الکل والدین را بر روابط خانوادگی و رشد کودکان نشان داده‌اند.

به طور کلی، پدران مسن‌تر نسبت به پدران جوان‌تر، مشارکت بیشتری در زندگی فرزندان خود گزارش کردند.

این مطالعه اضافه می کند مصرف الکل پدران را با محدودیت های فرزندپروری مرتبط می کند. یافته‌ها نشان می‌دهد کاهش مشروبات الکلی در بین پدران ممکن است مشارکت مثبت خانواده آنها را افزایش دهد و مزایایی برای زنان و کودکان داشته باشد. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان