چگونه یخ رابطه را بعد از مشاجره بشکنیم ؟

خط سلامت: دعوا و مشاجره در زندگی مشترک اجتناب ناپذیر است؛ لازم است زن و شوهر تکنیک های لازم برای مدیریت خشم را تقویت کنند.

چگونه یخ رابطه را بعد از مشاجره بشکنیم ؟

دعوا های زن و شوهری را نمی توان بطور کامل حذف کرد.

 به گزارش خط سلامت ولی می توان با استفاده از تکنیک های مدیریت خشم ، لحظاتی آرام و سرشار از لذت را در زندگی مشترک تجربه کرد.

دعواهای زن و شوهری و مدیریت خشم

یکی از روش های مدیریت خشم در طول دعواهای زن و شوهری استفاده از تکنیک سکوت‌ سالم است. سکوت‌ سالم کمک می کند تا احساسات خود را دوباره ارزیابی و منطقی تر رفتار کنید.

بهبود رابطه پس از دعواهای زن و شوهری

اگر بتوانید خشم خود را در طول دعواهای زن و شوهری مدیریت کنید؛ رابطه ای صمیمی تر از پیش خلق می کنید. روش های بهبود رابطه عبارت است از:

نوشتن یک متن زیبا

برای بهبود زندگی مشترک صادق باشید؛ چراکه صداقت همیشه پیروز است. می توانید با نوشتن یک متن زیبا که احساس واقعی شما را منکس می کند؛ ناراحتی را از دل همسرتان پاک کنید.

احیاء خاطرات شیرین گذشته

بهبود کیفیت زندگی مشترک پس از مشاجره، مستلزم پیشگیری از ایجاد دلخوری ها و ناراحتی های عمیق است. احیاء خاطرات شیرین گذشته راهی مناسب برای از بین بردن احساسات منفی مانند خشم است. همسر خود را برای رفتن به یک محل همیشگی مانند یک کافه خاطره انگیز دعوت کنید تا روزهای شیرین زندگی بار دیگر مرور شود. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

 تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان