تفاوت بین خستگی خالی و خستگی لذت بخش + 10تماس بیدار شدن که با کمی تاخیر دریافت می کنیم

خط سلامت: بین خستگی خالی و خستگی لذت بخش تفاوت زیادی وجود دارد. زندگی کوتاه تر از آن است که بیشتر روی چیزی که مهم است تمرکز نکنیم.

تفاوت بین خستگی خالی و خستگی لذت بخش + 10تماس بیدار شدن که با کمی تاخیر دریافت می کنیم

قبل از اینکه متوجه شوید، خواهید پرسید: "چطور اینقدر دیر شد؟" شاید از قبل بتوانید ارتباط برقرار کنید. پس برای تأمل وقت بگذارید.

به گزارش خط سلامت، برای درک آنچه می خواهید و نیاز دارید در روزها و هفته های آینده وقت بگذارید. برای ریسک های حساب شده وقت بگذارید. برای عشق ورزیدن، خندیدن، گریه کردن، یادگیری و بخشش وقت بگذارید. زندگی بسیار کوتاه تر از آن چیزی است که اغلب به نظر می رسد.

در اینجا ده تماس بیدار شدن از خواب سریع وجود دارد که باید امروز، قبل از اینکه خیلی دیر شود، دریافت کنید:

این لحظه زندگی واقعی شماست

زندگی واقعی شما بین لحظه های تولد و مرگ شما نیست. زندگی واقعی شما بین الان و نفس بعدی شماست. حال - اینجا و اکنون - تمام زندگی ای است که واقعاً به دست آورده اید. پس تمرین کنید که هر لحظه را در کمال مهربانی و آرامش و بدون ترس و پشیمانی زندگی کنید.

فقط با آنچه در این لحظه دارید بهترین کار را انجام دهید، زیرا این تمام چیزی است که می توانید از هر کسی، از جمله خودتان، انتظار داشته باشید.

یک عمر خیلی طولانی نیست

هشتاد سال تضمینی نیست بسیاری از مردم به مراتب کمتر دریافت می کنند. باز هم، امروز زندگی شماست و باید برای آن بجنگید! برای آنچه درست است بجنگ برای چیزی که به آن اعتقاد دارید بجنگید برای آنچه برای شما مهم است بجنگید.

برای کسانی که دوستشان دارید بجنگید و هرگز فراموش نکنید که به آنها بگویید چقدر برای شما مهم هستند. درک کنید که در حال حاضر شما خوش شانس هستید زیرا هنوز فرصت دارید. پس یک لحظه بایستید و فکر کنید. هر کاری که هنوز باید انجام دهید، از همین امروز شروع کنید قدم بعدی را بردارید. فقط فرداهای زیادی وجود دارد.

فداکاری‌های امروز در آینده سودآور خواهد بود

وقتی صحبت از سخت کوشی برای رسیدن به یک رویا می شود - کسب مدرک، ایجاد یک کسب و کار، یا هر موفقیت شخصی دیگری که زمان و تعهد می خواهد - یک چیزی که باید از خود بپرسید این است: "آیا حاضرم چند سال از عمرم را زندگی کنم. زندگی مانند بسیاری از مردم نیست، بنابراین من می توانم بخش بهتری از زندگی خود را مانند بسیاری از مردم بگذرانم؟ بگذار آن غرق شود.

باشد که رویاهایت بزرگتر از ترس هایت باشند. باشد که اعمال شما بلندتر از کلمات صحبت کنند. باشد که زندگی شما بلندتر از لبان شما موعظه کند ... و ممکن است موفقیت در پایان سر و صدای شما باشد.

وقتی کار را به تعویق می اندازید قربانی دیروزید

تعلل شما را عقب نگه می دارد. اما وقتی فعال و سازنده هستید، گویی دیروز دوستی مهربان است که به برداشتن بار از پشت شما کمک می کند.

پس همین الان کاری انجام دهید که آینده تان از شما تشکر کند. به من اعتماد کن، فردا خوشحال خواهی بود که امروز شروع کردی.

شکست ها اغلب درس های خوبی هستند

چیزهای خوب نصیب کسانی می شود که با وجود اینکه ناامید شده اند هنوز امیدوارند، برای کسانی که هنوز باور دارند با وجود اینکه طعم شکست را چشیده اند، برای کسانی که هنوز عاشق هستند، حتی اگر صدمه دیده باشند.

پس به خود لطف بدهید و از موقعیت هایی که به نتیجه نرسیده رشد کنید. به خود یادآوری کنید که می توانید مردم را ناامید کنید و همچنان به اندازه کافی خوب باشید. شما می توانید شکست بخورید و همچنان باهوش، توانا و با استعداد باشید. شما می توانید مردم را ناامید کنید و همچنان ارزشمند و مستحق عشق و تحسین باشید. همه ما گاهی اوقات اشتباه می کنیم. نفس عمیق بکش. شما اجازه دارید انسان باشید و راه را در راه یاد بگیرید.

 با ارزش ترین رابطه خود هستید

گاهی سعی می کنیم به دنیا نشان دهیم که بی عیب و نقص هستیم به این امید که مورد پسند و قبول همه قرار بگیریم، اما نمی توانیم همه را راضی کنیم و نباید تلاش کنیم. زیبایی ما در آسیب پذیری، احساسات پیچیده و نقص های واقعی ما نهفته است. وقتی ما خودمان را در آغوش می گیریم و تصمیم می گیریم اصیل باشیم، به جای آن که فکر می کنیم دیگران از ما می خواهند باشیم، خود را به روی روابط واقعی، فرصت های واقعی و موفقیت واقعی باز می کنیم.

پس امروز رابطه ای را که با خودتان دارید تقویت کنید. به اندازه کافی خوب، به اندازه کافی باهوش، به اندازه کافی خوب، و به اندازه کافی قوی هستید. شما به افراد دیگر نیاز ندارید تا شما را تایید کنند. در حال حاضر ارزشمند هستید

اعمال یک شخص حقیقت را بیان می کند

در زندگی تان با افرادی روبرو خواهید شد که همه کلمات درست را در زمان مناسب می گویند، اما در نهایت این اعمال آنهاست که باید آنها را قضاوت کنید. بنابراین به کارهایی که مردم به طور مداوم انجام می دهند توجه کنید. اقدامات روزانه آنها تقریباً همه چیزهایی را که باید بدانید را به شما می گوید.

به یاد داشته باشید امروز برای تلف کردن بسیار مهم است. به خوبی مراقب مرزهای شخصی خود و آنچه به خود اجازه می دهید از دیگران جذب کنید، باشید. موهبت های خود را بشمارید، برای افرادی که واقعاً اهمیت دارند ارزش قائل شوید - کسانی که رفتارشان با کلماتشان مطابقت دارد - و با سر بالا از صحنه نمایش خارج شوید.

اعمال کوچک محبت آمیز دنیا را مکانی بهتر می کن

فقط به خودتان یادآوری کنید هرکسی را که در اطرافتان می بینید، انسانی است که رویای چیزی را می بیند، از چیزی می ترسد، کسی را دوست دارد و کسی را از دست داده است. فقط مهربان باشید. مهربانی تنها سرمایه گذاری است که هرگز در دراز مدت شکست نمی خورد. و هرجا انسانی هست، فرصتی برای مهربانی هست. یاد بگیرید که ببخشید، حتی اگر فقط یک لبخند باشد، نه به این دلیل که چیزهای زیادی دارید، بلکه به این دلیل که می‌دانید افراد زیادی هستند که احساس می‌کنند اصلاً چیزی ندارند.

پشت هر زندگی زیبا نوعی مبارزه با ارزش است

سفر می‌کنید و زمین می‌خورید، اشتباه می‌کنید و شکست می‌خورید، اما در تمام آن‌ها محکم می‌مانید - زندگی می‌کنید و یاد می‌گیرید. شما انسان هستید، کامل نیستید. تو زخمی شدی نه شکست. به این فکر کنید که رشد از طریق این تجربیات چه هدیه گرانبهایی است - نفس کشیدن، فکر کردن، مبارزه کردن، و غلبه بر چالش ها در تعقیب چیزهایی که دوست دارید.

گاهی اوقات در طول مسیر با درد دل مواجه می شوید، اما این بهای ناچیزی است که باید برای لحظات بی اندازه عشق و شادی بپردازید. به همین دلیل است که حتی زمانی که ناراحت هستید، باید به جلو بروید، زیرا می دانید نیروی درونی که شما را تا اینجا رسانده است، می تواند بقیه راه را با خود همراه کند.

زمان و تجربه درد را التیام می بخشد

چیزی که باید درک کنید این است که یک رویداد بسیار دردناک در زندگی شما در حال حاضر روزی بخشی از گذشته بزرگتر شما خواهد بود و تقریباً آنقدرها که به نظر می رسد مهم نیست.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان