رنگ مورد علاقه شما در مورد شخصیت تان چه می گوید؟

خط سلامت: آیا رنگ مورد علاقه شما می تواند شخصیت شما را مشخص کند؟ ترجیحات رنگ به طور قابل توجهی تمام ویژگی های شخصیتی را به جز برون گرایی پیش بینی می کند .

رنگ مورد علاقه شما در مورد شخصیت تان چه می گوید؟

ویژگی شخصیت سازگاری به طور قابل توجهی با ترجیحات زرد، آبی روشن و سفید پیش بینی شد. مشخص شد ترجیح رنگ آبی روشن به طور قابل توجهی ویژگی شخصیت وظیفه شناسی را پیش بینی می کند.

چگونه رنگ خود را انتخاب کنم؟

به گزارش خط سلامت به طور کلی، رنگ هایی که با پوست شما تضاد روشنی ایجاد می کنند، جذاب تر هستند. به عنوان مثال، رنگ های روشن تمایل دارند پوست روشن را از بین ببرند، در حالی که رنگ های تیره ممکن است روی پوست تیره ظاهر نشوند. اگر پوست شما تیره است، رنگ های نارنجی و زرد اشباع شده تقریبا همیشه عالی به نظر می رسند.

رنگ مورد علاقه در مورد شما چه می گوید؟ 

در حالی که این سوال ممکن است برای بچه های کوچک در مدرسه رایج تر باشد، هنوز هم فکر کردن به آن جالب است. احتمالاً می توانید تصور کنید کدام رنگ در کمد لباس غالب است - یا حتی طرح رنگ در اتاق نشیمن یا خانه شما چیست .

این سوال را ایجاد می کند: رنگ مورد علاقه شما در مورد شما چه می گوید؟ در حالی که ترجیحات رنگی ممکن است به طور قطعی ویژگی های شخصیتی را آشکار نکنند، می توانیم با تعویق به کهن الگوهای جهانی از طبیعت و تاریخ فرهنگی برای درک معنای رنگ، بینشی در مورد بیان یک فرد به دست آوریم. 

این می تواند توضیح دهد چرا رنگ مورد علاقه بسیاری از افراد در طول زمان تغییر می کند یا حتی چرا برخی افراد بیش از یک رنگ مورد علاقه دارند.

به خواندن ادامه دهید تا در مورد معنی و تاریخچه هر رنگ و ویژگی های شخصیتی مختلف مرتبط با هر رنگ بیشتر بدانید.

سفید

رنگ سفید در بسیاری از عناصر طبیعی آرام مانند برف، ابرها، ماه و گل ها یافت می شود. جای تعجب نیست که متخصصان می‌گویند این رنگ نشان‌دهنده پاکی، خوبی، فرشته‌ای، امید، الوهیت، بی‌گناهی و صلح است.

همچنین توضیح می دهد چرا یک عروس جدید به طور سنتی در بسیاری از فرهنگ ها سفید می پوشد. رنگ ساده‌ای مانند سفید همچنین می‌تواند به این معنا باشد که کسانی که آن را دوست دارند «ممکن است با ویژگی‌هایی مانند تمیزی، مینیمالیسم، آرامش، مثبت‌اندیشی، ظرافت و نظم آشنا شوند».

 
آنچه رنگ سفید در مورد شخصیت شما می گوید
 

قرمز

قرمز رنگی پر جنب و جوش و پر جنب و جوش است که بیانیه ای واقعی دارد. همانطور که متخصصان اشاره می کنند، رنگ قرمز را می توان در میوه های رسیده و گل های شکوفه یافت، "نشانه باروری یا زندگی" یافت.

با این حال، این رنگ گونه‌های افراد هنگام برافروختگی نیز می‌باشد که ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که آنها احساس معاشقه، خجالتی یا حتی ناراحتی می‌کنند. به همین دلیل است که رنگ قرمز اغلب با کلماتی مانند «شور»، «عاشقانه»، «خشم» و «پرخاشگری» همراه است. همه این‌ها را می‌توان گفت کسانی که عاشق رنگ قرمز هستند با تمایل به دیده شدن، جلب توجه، جسارت، قاطعیت و شدت همذات پنداری می‌کنند.

قرمز در مورد شخصیت شما چه می گوید
 

رنگ بنفش

بنفش واقعا یکی از قابل توجه ترین رنگ هاست! بدون ترکیب رنگدانه های قرمز و آبی نمی تواند وجود داشته باشد، به همین دلیل است که با خلاقیت و جادو مرتبط است. از نظر تاریخی، بنفش توسط خانواده سلطنتی یا اشراف پوشیده می‌شد تا به معنای تجمل، اهمیت و ثروت باشد. به طور مشابه، افرادی که به رنگ بنفش کشیده می شوند، با ویژگی هایی مانند پیچیدگی، ظرافت، شیک بودن یا منحصر به فرد بودن خود را شناسایی می کنند.

رنگ بنفش در مورد شخصیت شما چه می گوید
 

آبی

به کمیاب ترین رنگ سلام کنید! با توجه به اینکه آبی با چیزهایی مانند آسمان و اقیانوس مرتبط است، ممکن است باور این موضوع در ابتدا سخت باشد، اما ارگانیسم های بسیار کمی حامل ترکیب شیمیایی هستند که می توانند رنگدانه آبی واقعی را ایجاد کنند. مانند آسمان و اقیانوس، آبی احساس آرامش و آرامش را ایجاد می کند. اگرچه گاهی اوقات با احساس غم و اندوه نیز مرتبط است. آبی که اغلب به عنوان متضاد رنگ قرمز تلقی می شود، امواجی از اعتماد و قابل اعتماد بودن را ساطع می کند، به همین دلیل است که افرادی که به رنگ آبی جذب می شوند ممکن است از ویژگی هایی مانند خونسردی، آرامش و وفاداری قدردانی کنند. 

رنگ مورد علاقه شما در مورد شخصیت آبی شما چه می گوید
 

سبز

سبز به سختی نیاز به معرفی به عنوان یک رنگ دارد در اطراف ما وجود دارد! کافی است به بیرون نگاهی بیندازید، آن را در درختان، چمن ها و بسیاری از گیاهان دیگر در دنیای طبیعی خواهید دید.

اجداد ما می‌دانستند که محیط سبز به معنای زندگی، منابع فراوان و سلامتی است، به همین دلیل است که رنگ بهار، تجدید و تولد دوباره است. این واقعیت چیزی است که باعث می شود رنگ سبز احساس تازگی و تازگی داشته باشد که می تواند با رفاه همراه باشد. اگر به رنگ سبز جذب شده اید، ممکن است از نزدیک با چیزهایی از طبیعت، رشد و سرزندگی آشنا شوید.

رنگ سبز در مورد شخصیت شما چه می گوید
 

نارنجی

اگر از طرفداران غروب آفتاب، پاییز یا آتش سوزی هستید، احتمالاً عاشق رنگ نارنجی هستید. اما می توانید پرتقال را در میوه ها، سبزیجات و حتی برخی از حیوانات نیز پیدا کنید.

رنگ از ترکیب قرمز و زرد می آید دو رنگ که به خودی خود شدید هستند. نارنجی با چیزهایی مانند سرزندگی، انرژی، گرما و راحتی مرتبط است. کسی که رنگ نارنجی را دوست دارد ممکن است برون‌گرا، گرم، سرگرم‌کننده، دعوت‌کننده و شاد در نظر گرفته شود.

رنگ نارنجی در مورد شخصیت شما چه می گوید
 

رنگ زرد

ذکر رنگ زرد برای لبخند زدن هر کسی کافی است. با داشتن ارتباط نزدیک با خورشید، به راحتی می توان فهمید که چرا رنگ زرد اغلب با کلماتی مانند پر انرژی، شاد، گرم، شاد و روشن مرتبط است. زرد در معنای لغوی، رنگ نور خورشید است که منطقه ای را در تاریکی روشن می کند.

جای تعجب نیست رنگ زرد یک احساس امیدوارکننده و خوش بینانه به ارمغان می آورد. هرکسی که به رنگ زرد علاقه زیادی دارد ممکن است با ویژگی هایی مانند جوانی، درخشندگی، مثبت بودن و مورد توجه قرار گرفتن شناسایی شود.

رنگ زرد در مورد شخصیت شما چه می گوید
 

رنگ صورتی

آیا می دانستید صورتی یکی از رایج ترین رنگ هایی است که در طبیعت ظاهر می شود؟ بسیاری از گل ها، میوه ها، حشرات و حتی پرندگان سایه های صورتی را به نمایش می گذارند. رنگ صورتی موجود در گل‌ها واقعاً برای جذب پرندگان و حشرات استفاده می‌شود که نشان‌دهنده آمادگی برای گرده افشانی است.

صورتی سایه روشن تر از قرمز شناخته می شود، به همین دلیل می تواند با کلماتی مانند "لطافت"، "عاشقانه" و "نرم" مرتبط شود. بنابراین اگر فردی همه چیز را به رنگ صورتی زیبا دوست داشته باشد، عشق، محبت، معصومیت، زنانگی و شیرینی را از خود تراوش می کند.

صورتی در مورد شخصیت شما چه می گوید
 

 برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان