چرا اینقدر احساس خستگی می کنید؟

خط سلامت: نشستن در تمام طول روز برای بدن بسیار سخت است و اغلب باعث درد، درد در گردن، سفتی، کمردرد و سردردهای مزمن و خستگی می شود

چرا اینقدر احساس خستگی می کنید؟

 به علاوه چنین سبک زندگی بدون انرژی باعث خستگی می شود و باعث می شود احساس کنید همیشه خسته هستید.

به گزارش خط سلامت در محیط های شلوغ و همیشه در کار امروزی، برای بسیاری از افراد معمول است که سبک زندگی بی تحرکی را در پیش بگیرند .

بدن برای حرکت ساخته شده است، بنابراین وقتی فعالیت های منظمی ندارد، می توانید مشکلات خلقی، سستی، خستگی و افزایش وزن را تجربه کنید.

علل سبک زندگی کم تحرک:

شغل دفتری

عدم تحرک

مشکلات کمر

درد مزمن

نشستن معمولی

کمبود انگیزه

ورزش منظم می تواند به تعادل هورمون ها، بهبود مقاومت به انسولین و کمک به خواب بهتر کمک کند، همه اینها برای مبارزه با کمبود انرژی مهم هستند.

ورزش با ترشح اندورفین ، استقامت و بهبود خلق و خوی شما معجزه می کند. البته، می تواند در عین سوزاندن چربی های ناسالم، تون عضلانی بیشتری به بدن شما اضافه کند.

یکی از بزرگترین مزایای فعال بودن بیشتر؟ این به بسیاری از افراد کمک می کند تا الگوهای هورمونی را تنظیم کنند که به آنها اجازه می دهد شب ها بهتر بخوابند.

به گفته دپارتمان علوم ورزش در دانشگاه کارولینای جنوبی، ورزش تاثیر منحصر به فرد قوی بر خواب دارد. محققان مطالعه‌ای در سال 2005 به این نتیجه رسیدند هیچ محرک دیگری باعث کاهش بیشتر ذخایر انرژی، تجزیه بافت‌ها یا افزایش دمای بدن نمی‌شود.

ورزش یک جایگزین یا درمان کمکی بالقوه جذاب برای بی خوابی ارائه می دهد . ورزش می تواند وسیله ای سالم، ایمن، ارزان و ساده برای بهبود خواب باشد.

حتی زمانی که احساس خستگی می‌کنید، اگر فکر می‌کنید که نادیده گرفتن ورزش معمولی‌تان تأثیر مثبتی بر انرژی شما خواهد داشت، ممکن است بخواهید دوباره به ورزش کردن یا دویدنی که برنامه‌ریزی کرده‌اید فکر کنید.

ورزش در واقع می تواند به بیدار شدن شما کمک کند! به هر حال، روز برای ما این بود که حداقل 30 دقیقه در روز فعال باشیم و در خارج از منزل باشیم. 

در حالی که ممکن است زمانی که همیشه خسته هستید شروع به کار دشواری به نظر برسد، اما ورزش طولانی مدت منجر به تعادل هورمونی بهتر و انرژی طولانی مدت می شود زیرا بیشتر به آن عادت می کنید.

برای مثال، یک مطالعه که توسط دانشگاه جورجیا انجام شد، نشان داد وقتی بزرگسالانی که در ابتدا بی تحرک بودند، شروع به ورزش سبک در طول شش هفته - فقط سه روز در هفته برای حدود 20 دقیقه - کردند، به طور کلی انرژی بیشتری نسبت به اولین بار داشتند. آغاز شد.

چگونه حرکت کنیم:

میز ایستاده یا میزی که برای ایستادن و نشستن تنظیم می شود را امتحان کنید .

روی یک توپ ورزشی بزرگ بنشینید. پشت را صاف‌تر نگه داشته و بدون اینکه فشار زیادی به باسن و پاهایتان وارد کند، انرژی تان را درگیر می‌کند.

پیاده روی داشته باشید. هر بار به مدت 15 دقیقه در اطراف ساختمان، منطقه اداری یا پارکینگ خود قدم بزنید.

قبل یا بعد از کار، فعالیت های منظم در فضای باز یا ورزش را برنامه ریزی کنید. برای هر ساعت کار پنج دقیقه ای استراحت کنید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان