روانشناسی شخصیت / 10 عادت درگوشی که فقط ذهن های قوی دارند

خط سلامت: ویژگی های افراد با ذهنی قوی راهی عالی برای دستیابی به موفقیت و خودسازی است.

روانشناسی شخصیت / 10 عادت درگوشی که فقط ذهن های قوی دارند

ویژگی های افراد با ذهن قوی را زمانی که بشناسید موجب می شود که خود را با ایجاد آن به سمت رشد حرکت دهید.

به گزارش خط سلامت اگر می خواهید روی خودتان کار کنید به 10 ویژگی مهمی که افراد قوی ذهن دارند نگاهی بیندازید.

لذت بردن از خودتان

لذت بردن از شرکت خود و نترسیدن از تنهایی از ویژگی های ضروری افراد از نظر ذهنی قوی است. به جای تعقیب افراد اشتباهی باید روی رشد خود تمرکز کنید.

سرسخت بودن 

سرسخت بودن یکی از مهمترین ویژگی هایی است که در افراد قوی ذهن دیده می شود توانایی تسلیم نشدن پس از شکست و ادامه راه تا رسیدن به هدف ضروری است.

درس گرفتن از موفقیت دیگران

همیشه باید یاد گرفت و انگیزه داشت که با موفقیت دیگران به جای احساس رنجش یا دلسوزی برای رویاها و خواسته های خود سخت تر تلاش کند.

پذیرش اشتباهات

همیشه اشتباهات و شکست های خود را به عنوان درس های ضروری زندگی برای خودسازی و رشد در نظر بگیرید آنها را تجزیه و تحلیل کنید و با در نظر گرفتن درس ها به سمت هدف خود حرکت کنید.

مرزهای سالم

تعیین حد و مرزهای سالم در روابط چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه ای و از دست ندادن قدرت خود ویژگی غیر قابل مذاکره  افراد قوی ذهنی است.

آسیب پذیری

افراد قوی ذهنی با باز بودن و به اشتراک گذاشتن احساسات خود راحت هستند. آنها نسبت به ناامنی های خود دفاعی عمل نمی کنند. در عوض آنها را می پذیرند.

خودگویی مثبت

آنها یک مکالمه مثبت را در ذهن خود نگه می دارند و به جای اینکه فقط به کارهایی که نمی توانند انجام دهند فکر کنند به نقاط قوت خود و چگونگی حل مشکلات فکر می کنند.

کنجکاوی

افراد قوی ذهن این ویژگی را دارند که همیشه علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر، درک دیدگاه های مختلف و یادگیری مهارت های جدید باشند. آنها کنجکاوی را راهی برای ادامه رشد می دانند و از پرسیدن سوال ابایی ندارند.

حفظ آرامش در شرایط سخت

آنها ترجیح می دهند از بحث و دعوا دوری کنند موقعیت های مسالمت آمیز را انتخاب کنند و مشکلات را با آرامش حل کنند به جای بدتر کردن آنها با نمایش این به آنها کمک می کند قوی بمانند و روی آنچه در زندگی  شان مهم است تمرکز کنند.

درخواست حمایت آنها از درخواست کمک در صورت نیاز ترسی ندارند و اطراف خود را با گروهی از مردم حمایت می کنند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان