فیلم / از 7 نوع عشق فقط یکی در طول عمر باقی می ماند!

خط سلامت : آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه چیزی می تواند باعث شود که برای کسی اینقدر سر و دست بشکنید؟ شاید فکر می‌کردید در مورد عشق بیشتر آدم معقولی هستید، اما اکنون با شریک جدیدتان تصمیم‌های تکانشی می‌گیرید و کمی متفاوت عمل می‌کنید؟ خوب، همه عشق ها یکسان نیست.

فیلم / از 7 نوع عشق فقط یکی در طول عمر باقی می ماند!

شانس با این شریک وجود دارد، شما نوع دیگری از عشق را تجربه می کنید. یک عشق متفاوت.

به گزارش خط سلامت ،به گفته رابرت استرنبرگ، روانشناس آمریکایی، هفت نوع مهم عشق وجود دارد. نظریه مثلثی عشق او شامل سه جزء مهم است. اشتیاق، صمیمیت عاطفی و تعهد.

به گفته استرنبرگ، صمیمیت از احساس صمیمیت، پیوند و محدودیت در روابط عاشقانه تشکیل شده است. شور و اشتیاق به انگیزه ای اطلاق می شود که منجر به عشق، جاذبه فیزیکی و پدیده های مرتبط در روابط عاشقانه می شود.

تعهد در یک تعهد کوتاه مدت، تصمیمی است که فرد دیگری را دوست داشته باشد و در بلندمدت به تعهد خود برای حفظ آن عشق اشاره دارد.

این هفت نوع عشق همه حول محور صمیمیت عاطفی، اشتیاق و تعهد رابطه شما می چرخند. نمودار مثلثی استرنبرگ دارای هفت نوع عشق در نواحی مختلف مثلث است.

شما می توانید این نوع عشق را که در مثلث دارید ترکیب کنید و آنها را به مکان آنها در نمودار متصل کنید. هر چه مثلث شما بزرگتر باشد، عشق بیشتری نسبت به همدیگر دارید تا همیشه باقی بماند.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان