روانشناسی شخصیت / چه ویژگی هایی دارید ؟ ببینید عمر طولانی دارید یا نه؟

خط سلامت: اگر چه صحبت‌ها و تحقیقات زیادی بر سر این که زنان بیشتر عمر می‌کنند یا مردان شده است، اما آخرین یافته‌ها نشان می‌دهد علاوه بر رژیم غذایی مناسب، تمرینات ورزشی، سبک زندگی، تغییرات رفتاری و ذهنی و اعتقادی و... مسائل دیگری نیز وجود دارند که موجب عمر طولانی می‌شود.

روانشناسی شخصیت / چه ویژگی هایی دارید ؟ ببینید عمر طولانی دارید یا نه؟

عمر طولانی با ویژگی های شخصیتی رابطه دارد.

به گزارش خط سلامت اگر سال‌های زیادی است که طب به دنبال آن است که راهی برای دستیابی به یک آرزوی دیرینه انسان را میسر کند و اگرچه تاکنون کشف شده است که یکسری از راهکارها و روش‌ها و بهره‌مند شدن از برخی مسائل موجب طولانی‌تر شدن خط عمر انسان می‌شود.

حرکتی زیر اشعه‌های مهربانی

بررسی در مطالعه عمیق و گسترده صورت گرفته نشان داد افرادی که در سن 30 تا 50 سالگی احساس خوش‌بینی را حفظ کرده‌اند و امید به زندگی دارند و از سلامت بیشتری برخوردارند، افرادی هستند که توانسته‌اند خصومت‌ها، تلخی‌ها و خاطرات بد را کنترل کنند با این شیوه آن‌ها به سلامت قلب خود و در نتیجه نواخته شدن ضربان زندگی و گام برداشتن روی خط زندگی موفق‌تر بوده‌اند.

این تحقیقات نشان می‌دهد زنان لجوج و لجباز بیش از 10 برابر از آفتاب سلامتی کمتر بهره‌مند شده‌اند و مشکلات قلبی و ناراحتی‌های بیشتر جسمی و روحی را تحمل کرده‌اند که برآیند تمام آن‌ها کوتاه شدن خط عمر است.

متخصصان به زنان درون‌گرا توصیه می‌کنند ویژگی‌های افراد برون‌گرا را در خود تقویت کنند برای این منظور به گروه‌های اجتماعی پیوسته، دوستان بیشتری جذب کرده و شروع به هم‌صحبتی با دیگران کنند.

فعالیت‌های دسته‌جمعی و گروهی به زنان کمک می‌کند خلق و خوی مثبت را در خود تقویت کرده و به افرادی سالم که فرصت بیشتری برای زیستن دارند، تبدیل شوند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان