روانشناسی شخصیت / شخصیت شناسی عاشقان موسیقی جاز، ریتمیک و کلاسیک

خط سلامت: ویژگی شخصیت با آهنگ مورد علاقه افراد رابطه دارد. برخی پژوهش ها نشان داده است از روی آهنگ مورد علاقه می توان برخی از ویژگی های شخصیتی را پیش بینی کرد.

روانشناسی شخصیت / شخصیت شناسی عاشقان موسیقی جاز،  ریتمیک و کلاسیک

ویژگی شخصیت با آهنگ مورد علاقه افراد رابطه دارد. برخی پژوهش ها نشان داده است از روی آهنگ مورد علاقه می توان برخی از ویژگی های شخصیتی را پیش بینی کرد.

به گزارش خط سلامت ویژگی شخصیت و آهنگ مورد علاقه، به هم مرتبط هستند. در این مطلب به کشف ویژگی های شخصیتی طرفداران آهنگ های ریتمیک و کلاسیک می پردازیم.

ویژگی شخصیت و آهنگ مورد علاقه

ویژگی شخصیت با آهنگ مورد علاقه افراد رابطه دارد. در این مطلب به کشف ویژگی های شخصیتی طرفداران آهنگ های ریتمیک، کلاسیک و جاز می پردازیم:

موسیقی ریتمیک

کسانی که موسیقی ریتمیک را ترجیح می دهند، معمولاً ویژگی شخصیت برون‌گرا، قاطع و آماده دارند؛ اما از نظر ملایمت و مهربانی، در رتبه پایین‌تری از دیگران قرار داشتند.

موسیقی کلاسیک

در یک مطالعه مشخص شد دوستداران موسیقی کلاسیک، شخصیتی درونگرا دارند و خلاقیت و عزت نفس سالم در بین آنها رایج است.

موسیقی جاز

ویژگی شخصیت افرادی که موسیقی جاز را ترجیح می دهند، برونگرایی با عزت نفس بالا است. این افراد  همچنین بسیار خلاق و باهوش هستند.

چرا افراد نسبت به سلیقه موسیقی خود حساس هستند؟

یک مطالعه نشان می دهد افراد خود را از طریق موسیقی تعریف می کنند و از آن به عنوان وسیله ای برای برقراری ارتباط با افراد دیگر استفاده می کنند. این توضیح می دهد که چرا مردم گاهی در مورد موسیقی مورد علاقه خود، دفاعی برخورد می کنند؛ انتقاد از موسیقی مورد علاقه انسان ها مانند انتقاد از شخصیت آن هاست. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان