شروع دوباره در رابطه عاطفی تمام شده وظیفه کیست ؟

خط سلامت: هرگونه اقدامی برای بازگشت، باید از طرف کسی باشد که رابطه عاطفی را تمام کرده است. شما نباید در این زمینه به هیچ وجه اقدام کنید.

شروع دوباره در رابطه عاطفی تمام شده وظیفه کیست ؟

او باید برای برقراری رابطه عاطفی اقدام کند، دلایل رفتارش را توضیح دهد، به جهت آسیبی که به شما زده است عذرخواهی کرده و خواهان بازگشت رابطه شود. 

به گزارش خط سلامت همه افرادی که رابطه عاطفی شان تمام شده و طرد شده اند، آرزوی بازگشت طرف مقابل رابطه عاطفی را دارند و دائماً به آن فکر می کنند. آنها در امید بازگشت او راهکارهای متفاوتی را در پیش گرفته و امتحان می کنند تا به هر ترتیبی که شده  او و رابطه عاطفی‌ شان را به حالت قبل بازگردانند.

حتی در جلسات مشاوره اصرار دارند تا روانشناس راهکارهای معجزه‌گونه‌ای به آنها نشان دهد تا نه تنها او را به رابطه عاطفی برگردانند، بلکه به‌دنبال تکنیکی هستند تا او را متوجه اشتباهش کرده و وادارند بیش از پیش به آنها عشق بورزد.

یقین داشته باشید اقدام برای ارتباط مجدد، خواهش کردن، سوال از او که به چه دلیل رابطه عاطفی را ترک کرده است و چگونه شما می‌توانید خود و یا شرایط را تغییر دهید هیچ‌ کمکی به بازگشت و ترمیم رابطه عاطفی‌ نمی‌کند، بلکه باعث می‌شود ارزش تان را  پایین بیاورید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان